//
کدخبر: ۹۰۸۷ //

تاج:استقبال پرشمار بوشهری ها از بازی های فوتبال ساحلی مسئولیت ما را سنگین تر کرد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: استقبال پرشمار بوشهری ها از بازی های تورنمنت بین المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ مسئولیت ما در برگزاری این بازی ها سنگین تر کرد.

 تاج:استقبال پرشمار بوشهری ها از بازی های فوتبال ساحلی مسئولیت ما را سنگین تر کرد

 مهدی تاج سه شنبه شب در حاشیه دیدار دو تیم ایران و لهستان در جمع خبرنگاران افزود: این خیل تماشاگران مشتاق شاید برای تیم های اروپایی حاضر در مسابقات نیز مایه تعجب و شگفتی باشد.

وی اضافه کرد: تیم های مطرحی در این مسابقات حضور دارند و همین کیفیت بازی ها را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با ظرفیبت های فراوان موجود باید خود را محیای گرفتن میزبانی تورنمنت های مهمتری از فوتبال ساحلی جهان در بوشهر کنیم.

تاج ادامه داد: در این راستا با استاندار بوشهر نیز مذاکره شد تا زمینه احداث یک هتل پنج ستاره در بوشهر فراهم شود و از این طریق بتوانیم مسابقات بزرگ تری را در بوشهر برگزار کنیم.

وی یادآورشد: بوشهر از ظرفیت های ویژه در فوتبال ساحلی کشور برخوردار است و همین موجب شده تا این استان به عنوان قطب فوتبال ساحلی کشور مطرح شود.

تیم های ملی ایتالیا (تیم چهارم رنکینگ جهانی)، لهستان (قهرمان رقابت های انتخابی جام جهانی 2017 در اروپا)، اوکراین (قهرمان یورو لیگ 2016) و تیم ملی فوتبال ساحلی ایران (تیم نخست آسیا و ششم جهان) چهار تیم حاضر در این دور از مسابقات هستند.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۰۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان