//
کدخبر: ۴۲۰۱۶ //

گزارش ویژه/ نفت تهران در وضعیت قرمز؛ علی کریمی جواب مدیران باشگاه را نمی دهد

قرار است روز جمعه سوپر جام باشگاههای کشور بین تیم های نفت تهران و پرسپولیس برگزار شود.

گزارش ویژه/ نفت تهران در وضعیت قرمز؛ علی کریمی جواب مدیران باشگاه را نمی دهد
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیسی ها از هر نظر آماده این بازی هستند اما وضعیت نفت تهران کاملا فرق می کند. آنها که تا دیروز حداقل علی کریمی را به عنوان یک نام بزرگ بالای سر خودشان می دیدند، امروز او و کادرش  را هم ندیدند.

ناهماهنگی ها در این تیم به اوج رسیده است. در کنار انتشار لیست طلبکاران میلیاردی این باشگاه از سه فصل پیش تا کنون، امروز خبر قهر علی کریمی هم منتشر شد. پیام صادقیان هم حاضر به تمرین نشد و اعلام کرده تا علی کریمی نباشد به تیم نفت برنمی گردد.

در حالی که سوپر جام قرار است برگزار شود اما علی کریمی  سرمربی نفت تهران به دلیل اختلاف نظر فاحش با مدیران نفت تهران و عدم وفای به عهد تیم مدیریتی کنونی امروز به همراه دستیارانش در تمرین نفت حاضر نشد. کسی هم نبود تا تیم را تمرین دهد.

بازیکنان قرار گذاشتند که زیر نظر علی عزتی کاپیتان تیم تمرین کنند اما در نهایت تصمیم به ترک محل تمرین گرفتند. این در حالی است که بازیکنان نفت تهران پس از تایید شخص علی کریمی و لیستی که او به مدیریت باشگاه ارائه کرده بود، قراردادهایشان را در سازمان لیگ  ثبت کرده بودند.

از سوی دیگر علی کریمی که از ظهر دیروز ورزشگاه نفت را ترک کرده، دیگر حاضر به گفت و گو با مدیران نفت تهران نشده است. مدیران نفت در صدد هستند تا با رایزنی موافقت علی کریمی را برای برگشتن به نفت جلب کنند و با هیچ گزینه دیگری برای مربیگری تیم گفت وگویی نکرده اند.

با وجود شایعه حضور تیم امید نفت در بازی فردا به نظر می رسد این اتفاق نیفتد و بازیکنان تیم اصلی در برابر پرسپولیس حاضر خواهند شد. از بین بازیکنان نفت هم فقط پیام صادقیان است که حاضر نشده با نفت قرارداد امضا کند و منتظر تصمیم بعدی علی کریمی است. صادقیان در آخرین تمرین تیم حاضر شد اما ظاهرا حامل پیام علی کریمی برای بازیکنان تیم نفت تهران بوده است. البته او به دوستانش گفته که هنوز قراردادی نبسته و به همین دلیل حاضر به تمرین نیست.

تیمی که با تصمیم علی کریمی مراحل آماده سازی را طی می کرد ناگهان پیش از یکی از مهمترین بازی ها، صندلی هدایت خود را خالی می بیند. به نظر می رسد اولتیماتوم علی کریمی به مدیران نفت کارخودش را کرده و اصرار مسئولان نفت و تماس های ایشان با علی کریمی به بازیکنان بست خورده است.

باورش سخت است تیمی که قرار است سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشد، چنین حال و روزی پیدا کند! قهرمان جام حذفی باشگاههای کشور به چه روزی افتاده!

 

منبع: سایت نود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۰۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان