//
کدخبر: ۴۱۹۷۵۶ //

دانشگر اخراج شد!/ کار سپاهان سخت شد

مدافع سپاهان در اقدامی عجیب تصمیم به خطا روی مهاجم پیکان گرفت تا از زمین اخراج شود.

دانشگر اخراج شد!/ کار سپاهان سخت شد
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال سپاهان که در سه هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر موفق شده سه پیروزی متوالی مقابل تراکتور، ذوب‌آهن و استقلال به دست بیاورد، در نیمه اول دیدار امشب برابر شاگردان رسول خطیبی شوکه شده و علاوه بر تساوی و دریافت گل، مدافع میانی خود را هم بخاطر اخراج مستقیم از دست داده است.

محمد دانشگر که در دیدار هفته قبل مقابل استقلال بهترین بازیکن سپاهان بود، در مسابقه امشب برابر پیکان نتوانست حتی تا پایان نیمه اول در ترکیب سپاهان بماند و با یک خطا در موقعیت مسلم گلزنی خودروسازان کارت قرمز گرفت و طلایی پوشان را ۱۰ نفره کرد.

در شرایطی که شاگردان رسول خطیبی نمایش خوبی در فاز هجومی داشتند و حتی خطرناک‌تر از سپاهان کار کرده بودند، در دقیقه ۴۵ با یک پاس در عمق تماشایی از سامان نریمان‌جهان در یک موقعیت عالی گلزنی قرار گرفتند و می‌توانستند روی نفوذ ابراهیم صالحی به گل برسند، اما محمد دانشگر مهاجم سرعتی و بلند قامت پیکان را قبل از ورود به زمین نقش بر زمین کرد تا امیر عرب‌براقی تصمیم به اخراج او بگیرد.

محمد دانشگر که نمی‌خواست دروازه سپاهان برای دومین بار باز شود، تصمیم گرفت ابراهیم صالحی که از او فاصله داشت و در آستانه باز کردن دروازه پیام نیازمند بود را در قوس محوطه جریمه نقش بر زمین کند و با این کارت قرمز، دیدار هفته پنجم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان را هم از دست بدهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۷۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان