//
کدخبر: ۳۵۷۰۴۹ //
یکی دیگر از ستون‌های خط دفاعی آبی‌ها جدا شد؟

شوک شبانه به استقلال؛ دانشگر در راه سپاهان!

محمد دانشگر مدافع استقلال با سپاهان مذاکرات مثبتی داشت و این بازیکن می تواند فصل بعد لباس زردپوشان اصفهانی را بر تن کند.

شوک شبانه به استقلال؛ دانشگر در راه سپاهان!
به گزارش فرتاک نیوز،

خبر توافق محمد دانشگر با سپاهان شوک شبانه و بدموقعی بود که به هواداران استقلال وارد شد. مدافع بوشهری آبی‌پوشان که به مدت 4 فصل پیراهن این تیم را بر تن کرده بود، حالا تا پیوستن قطعی به زردپوشان اصفهانی فاصله چندانی ندارد.

پس از جدایی فرهاد مجیدی از جمع آبی‌های پایتخت، روند ناامید کننده‌ی این تیم در بازار نقل و انتقالات شکل جدی به خود گرفت و با وجود اینکه رقبای آبی ها در بازار نقل و انتقالاتی فعال ظاهر شده و موفق به جذب بازیکنان متعددی شده اند، اما استقلال تنها سجاد شهباززاده را به خدمت گرفته و اکنون ستاره های این تیم یکی پس از دیگری در حال جدایی هستند.

محمد دانشگر از جمله بازیکنانی است که قرارداد او با استقلال به پایان رسیده و بازیکن آزاد به شمار می آید. مدافع باتجربه ای که توانسته بود به لطف هم تیمی هایش خط دفاعی قدرتمندی را در استقلال تشکیل دهد و اکنون یکی از ستون های این خط دفاعی در آستانه جدایی است.

بعد از پیوستن گولسیانی به پرسپولیس، سپاهان با کمبود بازیکن در خط دفاعی مواجه شد و انتخاب اصفهانی ها برای تقویت خود، محمد دانشگر است که 4 فصل خوب را در استقلال سپری کرد و در لیگ قبل و برخلاف فصول گذشته، کاملا بی حاشیه و در خدمت تیمش بود.

با وجود گذشت بیش از 23 روز از پایان لیگ برتر، اما مدیران استقلال (به گواه صحبت های محمد مومنی عضو هیئت مدیره آبی ها) برای تمدید قرارداد بازیکنانی چون محمد دانشگر مذاکرات خود را آغاز نکردند و در نتیجه یکشنبه شب شاهد شوک جدایی این مهره تأثیرگذار بودند.

طبق اخبار واصله، دانشگر در همه زمینه ها با سپاهان به توافق رسیده و احتمال می رود او طی روزهای آینده با عقد قراردادی رسمی به این تیم اصفهانی ملحق شود و تنها پیشنهاد لحظه آخری می تواند او را منصرف کرده و دانشگر در استقلال بماند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۰۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان