//
کدخبر: ۴۱۷۹۷۲ //

آلگری: برای یووه افت دارد در لیگ قهرمانان نباشد

مکس آلگری هدف اول این فصل یوونتوس را کسب سهمیه لیگ قهرمانان عنوان کرد و گفت غیبت در این رقابت ها بسیار تلخ است.

آلگری: برای یووه افت دارد در لیگ قهرمانان نباشد
به گزارش فرتاک نیوز،

یوونتوس فردا اولین بازی فصل خود در سری آ را در زمین اودینزه انجام خواهد داد به این امید که شروعی قدرتمندانه داشته باشد.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، از پیشرفت وضعیت بدنی فدریکو کیه‌زا و پل پوگبا خوشحال است و فاش کرد که آرکادیوژ میلیک بازی فردا را از دست خواهد داد در حالی که دوشان ولاوویچ نیزکاملا آماده نیست.

آلگری در مورد شرایط تیمش گفت: «من از ترکیب فعلی راضی هستم و بچه ها واقعا خوب کار می کنند. از فردا بازی‌های ما متفاوت خواهد بود و خواهیم دید که به کجا می‌توانیم برسیم. تیم فضای زیادی برای پیشرفت دارد و ما به عنوان اولین هدف، باید در جمع چهار تیم برتر قرار بگیریم.»

یوونتوس به دلیل تخلفات مالی از لیگ کنفرانس کنار گذاشته شد، بنابراین در این دوره فقط در سری آ و کوپا ایتالیا حضور خواهد داشت. آلگری ادامه داد: «از نظر فنی شیوه کار ما تغییر خواهد کرد. بازی نکردن در لیگ قهرمانان تلخ است چرا که من 14 سال در این رقابت ها بودم. حضور در لیگ قهرمانان غرورانگیز است و خوب نیست که در آن شرکت نداشته باشیم. ما باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا سهمیه بگیریم و فصل آینده در لیگ قهرمانان بازی کنیم.»

کریستیانو جونتولی چند ماه پیش به عنوان مدیر فوتبال جدید باشگاه منصوب شد و از آلگری نظر او درباره مدیر سابق ناپولی پرسیده شد: «من با جونتولی و جیووانی مانا رابطه خوبی دارم. آنها خوب کار می کنند و او (جونتولی) چهره مهمی برای باشگاه است. جونتولی به خوبی در حال وفق دادن خودش با یوونتوس است.»

انتظارات زیادی از فدریکو کیه‌زا وجود دارد که فصل گذشته به دلیل مشکلات فیزیکی متوالی، به طور مداوم بازی نکرد: «کیه‌زا نسبت به فصل گذشته سرحال تر و آرام تر است. او سال سختی را پشت سر گذاشت و حالا شرایط فیزیکی بهتری دارد.»

آلگری در مورد ولاهوویچ گفت: «ولاهوویچ اوج و فرودهایی داشته است. او در تابستان امسال مشکلات کشاله ران داشت، اما اکنون احساس بهتری دارد، هرچند دوشان برای بازی فردا در دسترس نیست. او چند بازی را در پیش فصل از دست داد. میلیک هم در دسترس نخواهد بود، او مصدوم است و بازی نخواهد کرد.»

پوگبا در اوایل این هفته در بازی دوستانه مقابل الساندریا گلزنی کرد و ممکن است برای بازی در اودینه دعوت شود. آلگری گفت: «من نیز از شرایط روزهای اخیر پل خوشحالم. او بازیکنی است که تفاوت ایجاد می کند، اما یک سال و نیم است که بازی نکرده است. انتظار دارم که که او فردا در دسترس باشد و امیدوارم وضعیتش روز به روز نیز بهتر شود. امروز تصمیم خواهم گرفت که او به اودینه بیاید یا نه.»

آلگری در مورد استعفای روبرتو مانچینی از سرمربیگری ایتالیا و به دنبال آن انتصاب لوچیانو اسپالتی صحبت کرد: «من نمی توانم در مورد استعفای مانچینی نظر بدهم. روبرتو با تیم ملی عالی کار کرد. آرزوی موفقیت برای اسپالتی دارم.»

شانس های قهرمانی: «مدافع عنوان قهرمانی یعنی ناپولی شانس اول است. اینتر مثل میلان و لاتزیو قوی است، اما ما هنوز فصل را شروع نکرده ایم و باید چند هفته بگذرد تا نظر دقیق تر بدهم. مطمئناً باید در بازی های خارج از خانه پیشرفت کنیم. ناپولی در فصل گذشته 15 امتیاز بیشتر از ما خارج از خانه کسب کرد.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۷۹۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان