//
کدخبر: ۳۷۳۸۰۸ //

یوونتوس ۲-۰ اینتر: بیانکونری حالا مدعی است

یوونتوس در دیداری حساس موفق شد با نتیجه 2-0 اینتر را شکست بدهد.

یوونتوس 2-0 اینتر: بیانکونری حالا مدعی است
به گزارش فرتاک نیوز،

 شاگردان مکس آلگری که این فصل را خوب شروع نکردند، بعد از نتایج قابل قبولی که در هفته های اخیر گرفتند، امشب هم موفق شدند اینتر را با نتیجه 2-0 شکست بدهند تا اکنون تنها 4 امتیاز با رتبه دوم جدول فاصله داشته باشند.

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 5 بود که روی ارسال دومینیکو دی‌مارکو، این لائوتارو مارتینز بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه والی او راهی به دروازه یووه پیدا نکرد.

در ادامه بازی متعادل شد اما در دقیقه 11 بار دیگر این اینتری‌ها بودند که صاحب موقعیت شدند ولی ضربه محکم هاکان چالهان‌اوغلو را وویژک شزنی به هر شکل ممکن دفع کرد.

تلاش دو تیم ادامه داشت و در دقیقه 19، روی ارسال فیلیپه کاستیچ، این گلیسون برمر بود که روی تیر دوم صاحب موقعیت شد اما ضربه او به کنار دروازه برخورد کرد.

اینتری‌ها چند دقیقه پاسخ این حمله را دادند و روی ارسال دنزل دامفریس، ادین ژکو می‌توانست صاحب موقعیت شود ولی حضور به موقع دانیلو، این فرصت را از او گرفت.

یک دقیقه بعد همه چیز برای گلزنی ژکو فراهم بود اما او که روی ارسال دی‌مارکو و تاثیرگذاری لائوتارو صاحب موقعیت شده بود، نتوانست از این فرصت عالی استفاده کند.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 42، دامفریس صاحب یک موقعیت بسیار خوب در مقابل دروازه یووه شد اما با یک ضربه ضعیف توپ را از بالای دروازه به بیرون زد.

تلاش بازیکنان دو تیم برای رسیدن به گل در این نیمه ثمری نداشت و دو تیم با تساوی 0-0 به رختکن رفتند.

در نیمه دوم هم اینتری‌ها شروع بهتری داشتند و در دقیقه 47 می‌توانستند به گل برسند اما ضربه خطرناک چالهان‌اوغلو را شزنی با نوک انگشت به بیرون زد.

در مقابل این یووه بود که در دقیقه 52 روی اولین موقعیت جدی‌اش در نیمه دوم به گل رسید. روی ضربه کرنر اینتری‌ها بود که بازیکنان یووه یک ضدحمله خطرناک را ترتیب دادند و پاس کاستیچ را آدریان رابیو با یک ضربه محکم تبدیل به گل اول بازی کرد.

بعد از این گل بازی متعادل دنبال شد و این بازیکنان یووه بودند که بیشتر به دنبال اداره کردن بازی بودند. در دقیقه 63 یوونتوس به گل دوم رسید. روی ارسال کاستیچ بود که دانیلو با یک ضربه دیدنی بار دیگر اونانا را مغلوب کرد اما داور بعد از استفاده از VAR، به دلیل خطای هند دانیلو، این گل را نپذیرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۳۸۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان