//
کدخبر: ۳۳۷۵۵۰ //
بابت مصدومیت کیه‌زا متاسفم؛

آلگری: باید فردا شب اینتر را مغلوب کنیم

مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس ابراز امیدواری کرد تیمش برنده بازی سوپرجام برابر اینتر باشد.

آلگری: باید فردا شب اینتر را مغلوب کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

یوونتوس در بازی ابتدای هفته خود به شکل دراماتیکی موفق به غلبه بر رم شد و حالا این تیم خود را برای بازی حساس فردا شب در سوپرجام ایتالیا مقابل اینتر آماده می کند. مکس آلگری، سرمربی باتجربه بیانکونری در نشست خبری پیش از این دیدار در مورد مصدومیت شدید فدریکو کیه زا صحبت کرده و از این بابت برای فوتبال ایتالیا ابراز تاسف کرد.

مکس آلگری گفت: "نام لئوناردو بونوچی در لیست تیم خواهد بود، اما او نمی تواند 90 دقیقه بازی کند، الکس ساندرو بهبود یافته و دنیلو نیز هفته آینده باز خواهد گشت. ما باید کیفیت پاس‌های ارسال خود را بهبود بخشیده و آرام‌تر باشیم. ما هنگام بازی سازی از عقب عجله داریم و این اتفاق نباید رخ دهد.

ما باید پیشرفت کنیم، اینتر یک تیم فیزیکی است و ما باید از هر بخشی از مسابقه فردا شب نهایت استفاده را ببریم. از شرایط فعلی تیم رضایت داشته و تکرار می کنم که به زمان نیاز داریم و شما فقط با بازی کردن تجربه کسب می کنید. ما باید فردا شب پیروز شده و به تیم مستحکم تری تبدیل شویم.

هر اتفاقی ممکن است در بازی های رفت و برگشتی رخ بدهد، اما بهترین تیم معمولا فاتح لیگ می شوید. ما باید به مدعیان نزدیک شویم و سپس خواهیم دید که آیا می‌توانیم برای عنوان قهرمانی فصل آینده رقابت کنیم یا نه. ما دژان کولوسفسکی، کایو خورخه، آلوارو موراتا و پائولو دیبالا را داریم و خوان کوادرادو نیز می تواند به عنوان وینگر بازی کند.

فدریکو کیه زا و از دست دادن ادامه فصل؟ من بعد از بازی و دیروز صبح با فدریکو کیه زا صحبت کردم. من برای او و برای فوتبال ایتالیا متاسفم، اما چنین اتفاقاتی رخ می دهد. البته فدریکو کیه زا هنوز جوان بوده و زمان برای بهبودی دارد. او از نظر روحی در شرایط خوبی قرار داشته و حالا باید تلاش خود را بیشتر کند.

فعالیت احتمالی یوونتوس در بازار زمستانی؟ من در مورد نقل و انتقالات صحبت نمی کنم. تیم فعلی ما این است و سپس خواهیم دید چه اتفاقی می افتد."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۵۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان