//
کدخبر: ۴۱۷۳۱۷ //

لشگر کشی مارینوس به تهران/ پیکان_ گل‌گهر تقابل جوانگرا‌ها

پیکان تهران و گل‌گهر سیرجان در چهار‌چوب هفته دوم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند

لشگر کشی مارینوس به تهران/ پیکان_ گل‌گهر  تقابل جوانگرا‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

شاگردان رسول خطیبی و مارینوس اوزونیدیس در حالی به میدان می‌روند که در هفته اول نتایج قابل قبولی بدست آوردند.

اطلاعات دیدار:

این بازی روز سه‌شنبه ۲۴ مرداد و از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهر قدس و با قضاوت عباس راکی، محمد هاشمی نسب، رحیم حاجی پور، محمدرضا تارخ  برگزار خواهد شد.

تیم‌ها:

پیکان رده هفتمی پس از روی کار آمدن خطیبی تغییراتی را داشته و ۱۰ بازیکن فصل قبل این تیم جدا شده‌اند و با ترکیبی متفاوت پای به میدان می‌گذارند.

خطیبی با نگرش جوانگرایی میزان دوندگی تیمش را بالا می‌برد و با همین روش توانست هفته اول از نساجی در خانه‌اش امتیاز بگیرد.

اما سیرجانی‌ها که در رتبه دوم جدول قرار دارند،  یکی از بهترین آغاز‌های خود در لیگ‌برتر را داشتند و موفق شدند با حساب  ۳ بر صفر فولاد خوزستان را شکست دهند.

اوزونیدیس یونانی که اولین تجربه حضورش در ایران را پشت سر می‌گذارد نشان داد که تیمش حریفی سرسخت برای تمامی رقبا است آنها بدنبال حضور در جمع بزرگان خواهند بود.

تقابل‌ها:

دوتیم در مجموع ۹ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۳ برد سهم پیکان، ۴ برد برای گل‌گهر و ۲ تساوی ماحصل جدال این دو تیم بوده است و در هر دو بازی فصل گذشته سیرجانی‌ها موفق به شکست رقیب تهرانی‌شان شده‌اند.

نکات جذاب:

* بدون شک حضور سامان فلاح، ستاره‌ای که در تیم پیکان به فوتبال کشور معرفی شد، در ترکیب گل‌گهر و قرار‌گرفتنش در مقابل تیمی که فصل گذشته بازوبند کاپیتانی‌اش را بر بازو می‌بست، جذاب ترین اتفاق این دیدار خواهد بود.

پوریا منصوری

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۷۳۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان