//
کدخبر: ۴۱۷۱۱۹ //

قلب خط هافبک سیتیزن‌ها و آینده‌ای ترسناک؛ دوری ۵ هفته‌ای دی‌بروینه از میادین

نتایج اولیه‌ آزمایشات کوین دی‌بروینه احتمال غیبت طولانی او را بیشتر می‌کند.

قلب خط هافبک سیتیزن‌ها و آینده‌ای ترسناک؛ دوری 5 هفته‌ای دی‌بروینه از میادین
به گزارش فرتاک نیوز،

کوین دی‌بروینه برای ترکیب گواردیولا مانند قلبی است که تا وقتی می‌تپد، تیم زنده و بسیار پویاست. آسیب‌دیدگی همسترینگ کوین، با فینال لیگ قهرمانان آغاز شد اما پارگی در حدی نبود که بازیکن نیاز به جراحی داشته باشد و با استراحت کامل می‌توانست به میادین بازگردد. در آن زمان همه‌چیز خوب به نظر می‌رسید چراکه فصل به پایان رسیده بود و هافبک بلژیکی می‌توانست به راحتی استراحت کند تا مشکل برطرف شود اما قرار نبود  مصدومیت بی‌خیال دی‌بروینه شود.

2 هفته یا 2 ماه؟

هافبک 32 ساله در بازی افتتاحیه‌ لیگ برای سیتیزن‌ها به میدان رفت و در دقیقه‌ 23 دوباره همان مصدومیت به سراغش آمد. با توجه به اینکه این دومین باری است که هافبک منچسترسیتی دچار آسیب از این ناحیه همسترینگ می‌شود، او با اعلام رسمی باشگاه باید 5 هفته دور از میادین باشد. بیشترین امید پزشکان برای بازیکن تیمشان این است که او نیاز به جراحی بزرگ‌تری نداشته باشد و اگر این اتفاق رخ دهد، دوری او بسیار بلند‌مدت خواهد بود.

پایان عصر حرفه‌ای؟!

کوین دی‌بروینه در سن مناسبی این مصدومیت را تجربه نکرده و مصدومیت همسترینگ می‌تواند برایش بسیار گران تمام شود. دیده شده در بسیاری از بازیکنانی که چنین مصدومیت‌هایی را در سنین بالای 30 تجربه می‌کنند، مصدومیت تا آخر دوران فوتبالی همراهشان خواهد بود و اگر کوین در این زمینه شانس نداشته باشد، شاید دیگر نتواند مانند گذشته در تیمش نقش‌آفرینی کند و برای ادامه‌ فوتبال، نیاز خواهد داشت بار فشار روی بدنش را کمتر کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۷۱۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان