//
کدخبر: ۴۱۵۷۶۴ //

اولین واکنش‌ها به خرید سیتی: چقدر بچه مثبته!

مصاحبه یوشکو گواردیول، خرید جدید منچسترسیتی با تلویزیون این باشگاه، به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

اولین واکنش‌ها به خرید سیتی: چقدر بچه مثبته!
به گزارش فرتاک نیوز،

یوشکو گواردیول، مدافع 21ساله کروات، ساعاتی پیش رسما به منچسترسیتی پیوست. او با قرارداد 90 میلیون یورویی از لایپزیش راهی اتحاد شد تا به گران‌ترین مدافع حال حاضر دنیا تبدیل شود.

اولین مصاحبه گواردیول با پیراهن منچسترسیتی بلافاصله بعد از امضای قرارداد او انجام شد و این مدافع کروات مقابل دوربین تلویزیون منچسترسیتی قرار گرفت. پاسخ‌های گواردیول به سوالاتی که در این مصاحبه از او پرسیده می‌شد سوژه شده و واکنش‌های زیادی داشته است.

بعد از امضای قرارداد، گواردیول ابتدا اظهاراتی رسمی داشت و گفت از پیوستن به تیم بزرگی مثل سیتی احساس غرور و افتخار می‌کند. اما تلویزیون منچسترسیتی بعد از این مراسم با این مدافع کروات مصاحبه‌ای غیررسمی انجام داد.

پاسخ گواردیول به یکی از سوالات این مصاحبه به شدت مورد توجه قرار گرفته و او را سوژه شبکه‌های اجتماعی کرده است. وقتی مصاحبه‌‌کننده از گواردیول پرسید که فیلم یا سریال تلویزیونی مورد علاقه او چیست او پاسخی عجیب داد. مدافع کروات در پاسخ گفت: "من جواب این را ندارم. نه، من نگاه نمی‌‌کنم. نگاه نمی‌کنم."

1905616

کاربران شبکه‌های اجتماعی و هواداران منچسترسیتی به حالت گواردیول در پاسخ دادن به سوالات و این پاسخ او پرداخته و می‌گویند از شدت خجالتی بودن مدافع کروات تعجب می‌کنند. یک کاربر هوادار سیتی نوشت: "کواچیچ را هم به این خاطر جذب کردند. این پسر چقدر خجالتی است!". یک کاربر دیگر نوشت: "گواردیول را با جک گریلیش هم‌اتاقی کنید. رفیق ناباب، درستش می‌کند!." و کاربر دیگری می‌گوید: "خدای من، باور کردنی نیست کسی اینقدر ساده باشد. انگار فقط تکل رفتن بلد است."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۵۷۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان