//
کدخبر: ۴۱۲۹۳۴ //

تمایل منچسترسیتی برای جذب ستاره ملی‌پوش اینتر

در یکی از تازه‌ترین شایعات منتشر شده در کالچو، یک رسانه ایتالیایی از تمایل قهرمان اروپا به جذب هافبک ایتالیایی تیم فوتبال اینتر خبر داد.

تمایل منچسترسیتی برای جذب ستاره ملی‌پوش اینتر
به گزارش فرتاک نیوز،

 پایگاه خبر توتومرکاتو وب ایتالیا مدعی شد باشگاه منچسترسیتی ، نیکولو بارلا ستاره خط میانی تیم فوتبال اینتر را در لیست خرید خود قرار داده است تا در صورتی که برناردو سیلوا را فروخت، او را جانشین هافبک پرتغالی کند.

سیتی تا الان با یکی از هافبک‌های کلیدی‌اش ایلکای گوندوگان - بازیکنی که به بارسلونا پیوست - خداحافظی کرده است، اما این احتمال وجود دارد که دو هافبک دیگر این تیم برناردو سیلوا به مقصد پاری‌سن‌ژرمن یا بارسلونا و ریاض محرز به مقصد عربستان، قهرمان فصل گذشته اروپا را ترک کنند. به همین دلیل مدیران من‌سیتی گزینه‌هایی را به‌عنوان جانشین بالقوه در نظر گرفته‌اند که از قرار معلوم بارلا هم یکی از آنهاست.

توتومرکاتو وب با این ادعا که من‌سیتی قیمت برناردو سیلوای 28 ساله را 100 میلیون یورو به PSG اعلام کرده، نوشته است که در صورت انتقال بال پرتغالی به پاریس، قهرمان لیگ برتر انگلیس به سراغ بازیکنی خواهد رفت که با ذهنیت و توانایی‌هایش در فرماندهی، تیم پپ گواردیولا را تحت تأثیر قرار داده است.

هنوز مشخص نیست که سیتی چه پیشنهادی می‌تواند به اینتر برای خرید بارلا ارائه کند، اما مسلماً با توجه به نقش کلیدی این بازیکن 26 ساله در ترکیب نراتزوری و عدم تمایل باشگاه به فروش او - موردی که با رد پیشنهاد نیوکاسل مشخص شد - اماراتی‌ها باید پیشنهاد هنگفتی ارائه کنند تا شانسی برای جذب ملی‌پوش ایتالیایی داشته باشند. در واقع توتومرکاتووب پیش‌بینی کرده است که اینتر برای فروش بارلایی که دو سال دیگر از قراردادش باقی مانده، همان رقمی را طلب خواهد کرد که آرسنال برای خرید دکلان رایس از وستهام پرداخت؛ 120 میلیون یورو.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۲۹۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان