//
کدخبر: ۴۱۶۹۸۲ //

آزمون در اولین بازی فصل نیست

مصدومیت ادامه‌دار ستاره ایرانی بایر لورکوزن منجر به غیبت او در نخستین مسابقه رسمی فصل شده است.

آزمون در اولین بازی فصل نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال بایر لورکوزن که سردار آزمون را مثل سال گذشته در اختیار دارد، از ساعت ۱۷ امروز (به وقت ایران) در نخستین بازی رسمی در فصل ۲۴-۲۰۲۳ در ورزشگاه میلرنتور هامبورگ، یکی از مسابقات دور اول جام حذفی آلمان را مقابل تئوتونیا آتنسن، یکی از تیم‌های لیگ منطقه شمال این کشور برگزار می‌کند.

سردار آزمون که سال گذشته در نخستین بازی رسمی بایر لورکوزن در جام حذفی مقابل الورسبرگ حضور ثابت در ترکیب تیمش داشت و پس از ثبت دو پاس گل تعویض شد، به یکباره در پایان مسابقه شاهد حذف ناباورانه تیمش بود ولی امروز فرصت درخشش دوباره برابر تئوتونیا آتنسن را ندارد.

ستاره ایرانی بایر لورکوزن که در فصل گذشته بوندس لیگا ۲۳ بازی انجام داد و چهار گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد و در تنها مسابقه جام حذفی نیز دو پاس گل به نامش ثبت کرد، امروز به دلیل مصدومیت از ناحیه عضله ساق پای چپ دور از جمع شاگردان ژابی آلونسو در جدال با تئوتونیا آتنسن است.

ژابی آلونسو، سرمربی بایر لورکوزن برای جلوگیری از اتفاق تلخ سال گذشته و شکست تیمش در جام حذفی، تصمیم گرفته در مسابقه امروز مقابل تئوتونیا آتنسن ستاره‌های خود ازجمله جوناس هافمن، امینه عدلی، جرمی فریمپونگ، گرانیت ژاکا و ... را در ترکیب ابتدایی قرار داده است.

1908590
 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۶۹۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان