//
کدخبر: ۴۱۶۴۷۵ //

خرابکاری جالب رونالدو در ویدیوی تبلیغاتی! (عکس)

ناتوانی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در تلفظ نام یک برند سوژه بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها شده است.

خرابکاری جالب رونالدو در ویدیوی تبلیغاتی! (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

رونالدو در طول دوران فوتبالش توانست به موفقیت‌های بسیاری برسد و اعتباری باورنکردنی را برای خودش به دست آورد. 

عملکرد خوب او در دنیای فوتبال باعث شد که بسیاری از برندهای معتبر در سراسر جهان درخواست همکاری با او را داشته باشند و این بازیکن حالا سفیر بسیاری از برندهای مطرح در سطح اروپا و تمام دنیا است. 

ویدئوی جدیدی از او منتشر شده که نشان می‌دهد این ستاره پرتغالی در حال ضبط تبلیغی برای یکی از این برندهاست اما در تلفظ نام آن به شدت دچار مشکل شده و این اشتباه به حدی تکرار می‌شود که باعث می‌شود او نتواند جلوی خنده‌اش را بگیرد. 

1907134

نام این برند "زوجو» است اما تلفظ این کلمه برای رونالدو بسیار دشوار است و او چندین بار متوالی نمی‌تواند در هنگام ضبط آن را درست تلفظ کند و در حالی که بارها افراد پشت صحنه آن را برایش هجی می‌کنند باز هم به مشکل می‌خورد. 

در نهایت، این بازیکن موفق می‌شود در آخرین تلاشش این کلمه را به درستی تلفظ کند تا این بخش هم ضبط شود و کارش در تبلیغ این برند به پایان برسد. 

1907135

رونالدو در حال حاضر سفیر چندین برند متفاوت است و حتی ترک فوتبال اروپا و حضورش در فوتبال عربستان هم باعث نشد که خللی در کارهای اقتصادی او و محبوبیتش در بین هواداران فوتبال ایجاد شود.

او همچنان بیشترین دنبال کننده را در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد. در حال حاضر 599 میلیون نفر او را دنبال می‌کنند و این بازیکن در آستانه شکستن رکورد 600 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۶۴۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان