//
کدخبر: ۴۱۳۲۳۷ //

تمرین کنار رونالدو: وعده بزرگ فوق ستاره به هواداران

دوست دارید با رونالدو ملاقات و حتی تمرین کنید؟ فوق ستاره پرتغالی این شانس را به شما داده است.

تمرین کنار رونالدو: وعده بزرگ فوق ستاره به هواداران
به گزارش فرتاک نیوز،

کریستیانو رونالدو در جدیدترین ویدیوی اینستاگرامی خود اعلام کرد که هوادارانش شانس ملاقات و حتی تمرین کنار او را خواهند داشت. البته برای این مهم باید ابتدا کار خاصی انجام دهند.

1900693

کسانی که نادرترین NFTها را خریداری می‌کنند، فرصت دیدار و تمرین با رونالدو را خواهند داشت، در حالی که بایننس تمام هزینه‌های آن را پرداخت خواهد کرد.

رونالدو مجموعه NFT جدیدی به نام “Forever CR7: The GOAT” منتشر کرده است. این آثار دیجیتالی در بازار NFT بایننس قابل دسترسی هستند و لحظات تاریخی گلزنی او در دوران حرفه‌ایش را نشان می‌دهند.

گل به یاد ماندنی رونالدو در مقابل یوونتوس در سال ۲۰۱۸ به‌ عنوان یک توکن NFT بسیار نادر با قیمت ۱۵ هزار دلار آمریکا در این بازار لیست شده است.

1900697

در تابستان سال گذشته، بزرگترین صرافی رمزارزی جهان با یکی از برترین بازیکنان فوتبال تاریخ توافقی را امضا کرد. رونالدو در آن زمان با مهم تلقی کردن این همکاری، قول داد تا تجربیات بی‌سابقه‌ای را از طریق پلتفرم NFT بایننس به طرفدارانش ارائه دهد. چند ماه بعد، او به وعده‌اش عمل کرد و اولین مجموعه NFT خود را به نام “CR7” در بایننس منتشر کرد.

1900694

رونالدو چند روز پیش، با انتشار دومین مجموعه NFT خود به نام “Forever CR7: The GOAT”، دوباره طرفدارانش را هیجان‌زده کرد.  این مجموعه شامل آثار دیجیتالی کلکسیونی متعددی است که برجسته‌ترین گل‌های او را به نمایش می‌گذارند و در بخش‌های مختلفی دسته‌بندی‌ می‌شوند.

1900696

NFTهای عادی، لحظات گلزنی رونالدو را از صدمین گل تا هفتصدمین گل نشان می‌دهند و قیمت آنها ۱۰ تتر است. NFTهای نادر شامل The Backheel (گل ۲۷۸ ام)، The Knuckleball (گل ۱۰۲ام) و The Game Changer (گل ۶۰۵ ام) هستند، در حالی که NFTهای بسیار نادر را The Bullet Header (گل ۷۱۲ام)، The Minute Milestone (گل ۴۰۴ام) و A Star Is Born (اولین گل) تشکیل می‌دهند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۳۲۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان