//
کدخبر: ۴۱۵۷۸۴ //
قرارداد سهرابیان امضا می‌شود

اقدام ویژه مدیران استقلال برای بازیکن تازه‌وارد

مدیران باشگاه استقلال قصد دارند به زودی قرارداد جدید آرمین سهرابیان را امضا کنند و این بازیکن مقابل نفت آبادان حاضر باشد.

اقدام ویژه مدیران استقلال برای بازیکن تازه‌وارد
به گزارش فرتاک نیوز،

آرمین سهرابیان که در زمان مدیریت حجت کریمی با استقلال قرارداد همکاری بست، با تغییر مدیریت باشگاه به یک چالش خورده است. علی خطیر که برای کاهش رقم قرارداد بازیکنان تلاش‌های زیادی انجام داده، از سهرابیان خواسته بود که با حضور در باشگاه قرارداد جدیدی را امضا کند و رقم قراردادش را کاهش بدهد.

این درخواست خطیر در فاصله کوتاه تا شروع لیگ برتر هنوز با پاسخ مثبت سهرابیان مواجه نشده اما مدیریت باشگاه با او به صورت شفاهی در این باره توافق کرده است.

با این تفاسیر به زودی شاهد حضور سهرابیان در جلسه با علی خطیر برای امضای قرارداد جدید خواهیم بود. مسئولان استقلال در نظر دارند هرچه سریع‌تر قراردادهای خود را در سازمان لیگ ثبت کنند تا مشکلی برای بازی کردن آنها در هفته اول وجود نداشته باشد.

از این رو مسئولان استقلال به زودی با سهرابیان جلسه می‌گذارند و با توافق بر سر مبلغ جدید قرارداد کار او را جلو خواهند برد.

 آرمین سهرابیان

سهرابیان در بازی دوستانه آخر استقلال مقابل آریو اسلامشهر هم در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و یکی از نفراتی است که جواد نکونام روی او برای هفته اول لیگ حساب ویژه‌ای باز کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۵۷۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان