//
کدخبر: ۴۱۵۰۱۳ //

۲ روایت از دلیل سکوت یحیی گل‌محمدی در ماجراهای عجیب پرسپولیس

خیلی از هواداران پرسپولیس تصور می‌کردند یحیی گل‌محمدی نسبت به عدم تقویت این تیم واکنش نشان دهد.

۲ روایت از دلیل سکوت یحیی گل‌محمدی در ماجراهای عجیب پرسپولیس

پرسپولیس بعد از اینکه چندین بازیکن خود را در لیست مازاد قرار داد و خروجی‌های نسبتا زیادی داشت، تنها ۳ بازیکن جدید به خدمت گرفت و از نظر خرید بازیکن جدید در بین تیم‌های لیگ برتری، یکی از باشگاه‌هایی بود که کمترین ورودی را داشت. یحیی هنوز تیمش کامل نیست و در پست دروازه بان، مدافع چپ و مهاجم نیاز به جذب بازیکن جدید دارد. درحالی که فقط چند روز تا اولین بازی پرسپولیس در لیگ باقی مانده خبری از خرید جدید برای پرسپولیس نیست. موضوعی که به بزرگترین نگرانی هواداران پرسپولیس تبدیل شده است. 

این درحالی است که یکی از شرط‌های اصلی یحیی برای ماندن در پرسپولیس، تقویت این تیم برای حضوری پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا بود. موضوعی که حداقل تا این لحظه اتفاق نیفتاده و پرسپولیس هنوز در چند پست ضعف دارد. در مورد سکوت مشکوک و عجیب سرمربی پرسپولیس دو روایت وجود دارد. عده ای می گویند باشگاه به گل‌محمدی قول جذب یک مهاجم باکیفیت خارجی را داده و قرار است به زودی این بازیکن راهی تهران شود.

روایت دوم هم این است که یحیی به این دلیل واکنشی نشان نداده چون نمی خواهد تیمش وارد حاشیه شود. حال باید دید سکوت عجیب سرمربی پرسپولیس تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و واکنش گل‌محمدی به این ماجرا چه خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۵۰۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان