//
کدخبر: ۴۱۴۸۳۶ //

هشدار آخر تن‌هاخ به ستاره گرانقیمت منچستر

اریک تن‌هاخ به جیدون سانچو هشدار داد که فصل پیش رو باید بهتر کار کند و به سطح بازی‌هایش در دورتموند برسد.

هشدار آخر تن‌هاخ به ستاره گرانقیمت منچستر
به گزارش فرتاک نیوز،

اریک تن‌هاخ به جیدون سانچو گفته است که باید ثبات بیشتری داشته باشد و سطح بازی اش را بالاتر ببرد چرا که هنوز نتوانسته خود را با لیگ برتر وفق بدهد. سانچو از زمان انتقال73 میلیون پوندی اش از دورتموند، دو سال بسیار ضعیف را در اولدترافورد سپری کرده و پیراهن تیم ملی را نیز از دست داده است.

این بازیکن 23 ساله فصل گذشته زیر سایه گارناچو، آنتونی و رشفورد بود و نتوانست تن‌هاخ را متقاعد کند. سانچو به عنوان 9 کاذب در بازی های پیش فصل به میدان رفته، در حالی که تن هاخ معتقد است او می تواند در مرکز زمین نیز بازی کند.

تن‌هاخ سعی دارد سانچو را به روزهای اوجش برگرداند. او در مورد این بازیکن گفت: «سانچو مهارت‌ بالایی دارد ولی او باید به طور مداوم نشان دهد که می‌تواند سهم بزرگی در تیم داشته باشد و این ممکن نیست مگر با ثبات بیشتر و تداوم در ارائه بازی های خوب. وقتی در خط حمله بازی می کنید، باید گل بزنید یا پاس های منجر به گل ارسال کنید. سانچو برای همین در یونایتد است و این کاری است که باید انجام دهد. این پایه و اساس کار او است و باید هر سه یا چهار روز تمام استانداردهای دیگری را که ما از یک بازیکن انتظار داریم، برآورده کند.»

سانچو در 104 بازی در بوندسلیگا 38 گل به ثمر رساند و 45 پاس گل داد، یک گل یا یک پاس گل در هر 90 دقیقه در آلمان اما این رقم در لیگ برتر به میزبان قابل توجی افت کرده است.

تن هاخ ادامه داد: «بوندسلیگا یک لیگ عالی برای آماده سازی بازیکن به منظور درخشش در لیگ برتر است ولی لیگ برتر قطعا سخت تر است. من بازی های زیادی از سانچو را در دورتموند دیدم اما او اینجا درخشش دورتموند را نشان نداده و باید خودش را به سطح دیگری برساند.»

تن هاخ در مورد وضعیت هری مگوایر نیز گفت: «من هرگز نگفته ام که هری مگوایر بخشی از تیم نیست. او باید برای موقعیت خودش بجنگد. هری یک مدافع میانی بسیار خوب است.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۴۸۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان