//
کدخبر: ۴۱۴۸۱۰ //

گزینه‌های بارسلونا برای جانشینی دمبله

وسوسه شدن دمبله برای قبول پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن، مسئولان باشگاه بارسلونا را برای خرید جانشین او به حالت آماده‌باش درآورده است.

 گزینه‌های بارسلونا برای جانشینی دمبله
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از اسپورت کاتالونیا، از شواهد و قراین اینگونه پیداست که عثمان دمبله بال فرانسوی تیم بارسلونا تحت تأثیر پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن قرار گرفته است و اظهارات اخیر سرمربی تیم ژاوی هرناندس هم گویای این واقعیت بود.

دمبله فقط یک فصل دیگر با بارسلونا قرارداد دارد و با این حال PSG حاضر است تمام 50 میلیون یوروی غرامت فسخ قرارداد او را بپردازد که این رقم از نظر مالی هم کمک بزرگی به تیم کاتالان خواهد کرد.

در این میان رادیو مونت‌کارلوی فرانسه مدعی شده است که بارسلونا شروع به شناسایی گزینه‌های موجود برای جانشینی دمبله کرده است. این رسانه نوشته است بارسلونا در عین حال که امید دارد بتواند دمبله را به ماندن متقاعد کند، دو گزینه را هم برای جانشینی او در نظر گرفته که هر دوی آنها بازیکن منچسترسیتی هستند. اولی برناردو سیلوا و دیگری ژوائو کانسلو است.

تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس , تیم فوتبال بارسلونا ,

تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس , تیم فوتبال بارسلونا ,

در مورد برناردو سیلوا کار کاتالان‌ها سخت به نظر می‌رسد چرا که من‌سیتی تابستان امسال با دو هافبکش، ریاض محرز و ایلکای گوندوگان خداحافظی کرده است و پپ گواردیولا نمی‌خواهد در خط میانی دستش بیش از این خالی بود. جذب کانسلو هم آسان نخواهد بود چرا که با وجود اختلافات بازیکن پرتغالی با گواردیولا در فصل گذشته که منجر به انتقال قرضی‌اش به بایرن مونیخ شد، ظاهراً سرمربی اسپانیایی گفته که در برنامه‌هایش برای فصل آینده روی بازیکن سابق تیم‌‌های والنسیا، اینتر و یوونتوس حساب می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۴۸۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان