//
کدخبر: ۳۸۴۲۹۵ //

باشگاه بارسلونا درباره آسیب‌دیدگی دمبله توضیح داد

باشگاه بارسلونا درباره آسیب‌دیدگی مهاجم این تیم در دیدار برابر خرونا توضیح داد.

باشگاه بارسلونا درباره آسیب‌دیدگی دمبله توضیح داد
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از اسپورت، بارسلونا در هفته هجدهم رقابت‌های لالیگا به مصاف خرونا رفت و توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند. در این بازی عثمان دمبله در ترکیب اصلی آبی-اناری‌ها به میدان رفت ولی به دلیل مصدومیت در همان نیمه نخست تعویض شد.

باشگاه بارسلونا درباره میزان و نوع آسیب‌دیدگی دمبله توضیح داد. در بیانیه این باشگاه اسپانیایی آمده است: آزمایش نشان داد که دمبله از ناحیه زانوی پای چپ مصدوم شده است. بازگشت او به میادین  بستگی به روند درمان او دارد و فعلا چیزی مشخص نیست.

البته روزنامه اسپورت اعلام کرد که به احتمال خیلی زیاد دمبله تا سه هفته نمی‌تواند بارسلونا را به خاطر آسیب‌دیدگی همراهی کند.

این مهاجم فرانسوی از بهترین بازیکنان بارسلونا در فصل جاری بوده و عملکرد درخشانی در ترکیب این تیم داشته است. غیبت دمبله خبر بسیار بدی برای ژاوی است که اعتقاد بسیار زیادی به این بازیکن فرانسوی دارد.

به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود که دمبله در دیدارها برابر رئال بتیس، سویا، ویارئال و کادیز در لالیگا و همچنین دیدار حساس برابر منچستریونایتد در لیگ اروپا نتواند به میدان برود.

بارسلونا با پیروزی برابر خرونا با ۴۷ امتیاز به صدرنشینی خود در لالیگا ادامه داد و اختلافش را با رئال مادرید به شش امتیاز افزایش داد. البته آبی‌-اناری‌ها یک بازی بیشتر انجام داده‌اند و رئال هنوز در هفته هجدهم به میدان نرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۲۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان