//
کدخبر: ۴۱۴۶۸۰ //

تشریح آخرین وضعیت ورزشگاه تختی برای بازی با استقلال و حضور عراقی‌ها در تمرین نفت آبادان

سرپرست تیم نفت آبادان به تشریح آخرین وضعیت ورزشگاه تختی برای میزبانی از استقلال پرداخت.

تشریح آخرین وضعیت ورزشگاه تختی برای بازی با استقلال و حضور عراقی‌ها در تمرین نفت آبادان
به گزارش فرتاک نیوز،

موسی قنواتی، درمورد آخرین وضعیت ورزشگاه تختی آبادان برای میزبانی از دیدار صنعت نفت و استقلال در هفته اول لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: طبق آخرین بازدید مدیر عملیات پالایشگاه از  ورزشگاه، با توجه به نظام مهندسی حضور ۷۰ درصدی تماشاگران در این بازی تایید شده اما این امر منوط به این است که سهیل مهدی و همکارانش در سازمان لیگ هم نظر بدهند تا بتوانیم حضور تماشاگران را در این بازی داشته باشیم. در حال حاضر بستر فراهم است و کارهای عمرانی در ورزشگاه انجام شده است. من هم امروز از استادیوم تختی بازدید داشتم‌. کارها در حال اتمام است و به امید خدا به بازی ما با استقلال در تاریخ ۱۳ مرداد می‌‌رسد.

وی درمورد اینکه تمکیل ورزشگاه نیاز به چه اقداماتی دارد، گفت: کارهای اصولی و اساسی انجام شده. برخی اتاق‌ها و ورودی‌ها از هم تفکیک و ایرادات اصلی رفع شده است اما برخی تجهیزات داخلی اتاق‌ها مانده که این موارد نیز خیلی جزئی است‌. این کارهای خدماتی مربوط به رختکن‌ها، اتاق داوران، اتاق کنترل دوپینگ و... در حال انجام است اما کارهای ساختاری و زیربنایی صورت گرفته است.

سرپرست تیم نفت آبادان درمورد زمان اعلام نظر نهایی سازمان لیگ، توضیح داد: هر زمان از طرف مسئولان پالایشگاه اعلام شود، سازمان لیگ هم اعلام خواهد کرد و ورزشگاه بازی جمعه می‌رسد.

قنواتی درخصوص اضافه شدن فهد طالب، دروازه‌بان تیم ملی عراق به نفت آبادان، عنوان کرد: او روز گذشته به آبادان آمد و در تمرینات ما شرکت کرد. امروز نیز قراردادش امضا و طالب در شهر ساکن شد. روز گذشته با تیم و امروز صبح تمرینات اختصاصی انجام داد و بدون مشکل کارش را ادامه می‌دهد‌. ۲ بازیکن عراقی دیگر نیز گه تحت قرارداد باشگاه‌های دیگر هستند نیز به زودی با اتمام کارهای عقد قراردادشان با صنعت نفت به تیم ما اضافه می‌شوند. 

وی درمورد آخرین وضعیت روحی تیم نفت آبادان پس از درگذشت محمدرضا عجمی‌پور، گفت: روز گذشته مراسمی برای این بازیکن مرحوم با حضور خانواده‌اش در محل تمرین تیم برگزار شد‌. بچه‌های ما محمدرضا را خیلی دوست داشتند و دچار تالم روحی شده‌اند. او جوان خوب و مهربانی بود و این امر طبیعی است بازیکنان ما از لحاظ روانی مقداری به هم بریزند اما با تلاش کادر مدیریتی و اعضای کادرفنی، حال و هوای‌شان به سمتی رفته تا برای بازی با استقلال از نظر روحی و روانی آماده شویم.

سرپرست نفت آبادان درخصوص اینکه آیا به جز عراقی‌ها بازیکنان ایرانی نیز به این تیم اضافه می‌شوند، توضیح داد: یک تا ۲ بازیکن لیگ برتری مدنظر داشتیم که متاسفانه در لحظات آخر به تیم‌های دیگر متمایل شدند و ما هم به نظرشان احترام می‌گذاریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۴۶۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان