//
کدخبر: ۳۹۹۳۷۲ //

نفت آبادان از ساپینتو شکایت کرد/ محمدی: گویا استقلال همسو با این بی‌اخلاقی‌ها است!

باشگاه صنعت نفت آبادان از سرمربی استقلال تهران به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

نفت آبادان از ساپینتو شکایت کرد/ محمدی: گویا استقلال همسو با این بی‌اخلاقی‌ها است!
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از اتفاقات رخ داده در جریان مسابقه و کنفرانس خبری پس از دیدار استقلال تهران مقابل نفت، باشگاه صنعت نفت آبادان از سرمربی آبی پوشان تهران به ارکان قضایی فدراسیون شکایت کرد.

 

روح اله محمدی نایب رئیس هیأت مدیره و سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان در این خصوص، اظهار داشت: متأسفانه سرمربی استقلال تهران در جریان مسابقه و به دفعات نسبت به بازیکنان، کادرفنی و مدیریتی تیم ما پرخاشگری و اهانت کرد. همچنین ایشان پس از پایان مسابقه و در کنفرانس خبری بعد از بازی مثل خیلی از بازی های گذشته لیگ با عباراتی بسیار گستاخانه و بی ادبانه که قطعا نشات گرفته از سطح پایین روابط اجتماعی ایشان دارد در خصوص سرمربی محبوب تیم ما صحبت کرده که این رفتار به هیچ وجه برای ما پذیرفتنی نیست. به همین دلیل صبح امروز طی نامه ای رسمی شکایت خودمان را به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال اعلام کردیم و امیدواریم دادرسی برای دادخواهی ما و مبارزه با این بی اخلاقی ها پیدا شود.

 

محمدی افزود: البته اعتقاد داریم که رفتارهای سرمربی استقلال تنها به ذات تند خوی وی بر نمی گردد و سهل انگاری و قصور مسئولان باشگاه استقلال در توجیه کردن سرمربیشان برای دوری از این رفتارهای خارج از شأن را مشخص می کند که باید مسئولان آبی پوشان به جای فرافکنی های همیشگی در این ارتباط در ابتدا پاسخگوی افکار عمومی فوتبال ایران و سپس ارکان قضایی فدراسیون باشند، چرا که آقای ساپینتو رفتار و گفتارش به عنوان سرمربی این باشگاه در عموم جامعه منتشر می شود و وقتی باشگاه با این رفتارها برخورد نمی کند به نوعی همسو و شاید حمایت کننده و تقویت کننده این بی اخلاقی ها در فوتبال تلقی گردد.

سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان با گلایه از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، گفت: پرخاشگری ها، تند خویی ها و اهانت های سرمربی استقلال تهران منحصر به دیدار مقابل صنعت نفت آبادان نبوده و این رفتار از ابتدای فصل با اشکال گوناگون و بر علیه افراد مختلف بوده است و اگر کمیته انضباطی بدون توجه به شخصیت حقوقی وی و متناسب با آئین نامه های انضباطی جاری فدراسیون برخود لازم را انجام می داد شاید خیلی زود سرمربی آبی پوشان متنبه می شد و مروج پرخاشگری در فوتبال ایران نمی شد. در کل ما معتقدیم این ترک فعل ارکان قضایی فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه استقلال تهران در برخورد با رفتارهای خارج از شأن و جایگاه یک سرمربی تیم لیگ برتری در طول فصل جاری دلیل اصلی رخ دادن اتفاقات روز گذشته از سوی سرمربی آبی پوشان بوده است.

نایب رئیس هیأت مدیره صنعت نفت آبادان ادامه داد: ما پیش از این شاهد بوده ایم که سکوت در برابر پرخاشگری ها و رفتارهای خارج از عرف و شان سرمربیان خارجی چه نتایجی را برای فوتبال ملی مان به همراه داشته است و اکنون می بینیم که آقای ساپینتو با قدم گذاشتن در آن مسیر حتی پا را فراتر گذاشته و به باشگاه های قدیمی، بزرگان فوتبال این کشور اهانت می کند آن هم در شرایطی که کمترین دستاورد فنی را برای فوتبال ایران داشته است که حتی اگر داشت هم مجاز به اینگونه بی اخلاقی ها نبود.

 

محمدی در پایان صحبت هایش گفت: اگر ارکان قضایی فدراسیون فوتبال با همان دستورالعمل و رویه ای که به وسیله آن مدیر تیم صنعت نفت آبادان را تنها به دلیل انجام یک مصاحبه، شبانه و قبل از رسیدن به منزل محکوم و محروم ساخت، با سرمربی استقلال تهران هم برخورد کنند. به طور قطع حکم صادره درسی عبرت آموز برای همه توهین کنندگان و پرخاشگران فوتبال کشور خواهد شد و شاهد فضایی مساعدتر در فوتبال ایران می باشیم.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۹۳۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان