//
کدخبر: ۴۱۴۰۶۵ //

حرف مدیرعامل استقلال برای سرخ‌ها دردسرساز شد!

همان طور که پیش بینی کرده بودیم و حتی نوشته بودیم با عدم موافقت علی خطیر، امیرحسین حسین‌زاده استقلالی نشد.

حرف مدیرعامل استقلال برای سرخ‌ها دردسرساز شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

زمانی که امیرحسین حسین‌زاده در پستی اینستاگرامی از حضور در استقلال عذرخواهی کرد، برخی تصور می کردند او تصمیم به ادامه حضور در فوتبال اروپا گرفته است و یا باشگاه شارلروا با جدایی او مخالفت کرده است، اما واقعیت این بود که این بازیکن بعد از یک فصل حضور در باشگاه بلژیکی تصمیم به بازگشت به لیگ برتر ایران گرفته بود و دراین بین مهم تنها پرداخت پول رضایتنامه او بود که از سوی باشگاه شارلروا ۸۰۰ هزار یورو تعیین شده بود. باشگاه استقلال خیلی تلاش کرد، این بازیکن را در اختیار بگیرد و از بیات مالک ایرانی باشگاه شارلروا درخواست کرد که مبلغ رضایتنامه این بازیکن را کاهش دهد اما چون بر اساس قوانین جدید نقل و انتقالاتی در ایران امکان حضور قرضی امیرحسین در استقلال وجود نداشت، بیات برای فروش قطعی امیرحسین حاضر نشد مبلغ ۸۰۰ هزار یورو را کاهش دهد.

علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال به صراحت در مصاحبه با کانال رسمی باشگاه پرده از مبلغ رضایتنامه امیرحسین حسین‌زاده برداشت و گفت: «ما نمی‌توانیم ۸۰۰ هزار یورو برای رضایت‌نامه یک بازیکن بپردازیم، همین حالا برای ثبت قرارداد بازیکنان‌مان با مشکل مواجه هستیم و باید راهی پیدا کنیم تا این بحران را پشت سر بگذاریم.»

این حریف به این معنی است که باشگاه تراکتور برای دریافت رضایتنامه امیرحسین ۸۰۰ هزار یورو پرداخت کرده است و این مبلغ می‌تواند دردسرهای جدید برای باشگاه تراکتور عبور کند. چون تیمی که ۸۰۰ هزار یورو برای پرداخت رضایتنامه یک بازیکن هزینه می‌کند، به طور حتم از مبلغ سقف قرارداد عبور می‌کند! باید منتظر بمانیم و واکنش باشگاه تراکتور را در این زمینه ببینیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۴۰۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان