//
کدخبر: ۴۱۳۳۳۱ //

میکل آرتتا از نخریدن این بازیکن پشیمان نیست

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، تاکید کرد که بابت به خدمت نگرفتن میسون مونت پشیمان نیست.

میکل آرتتا از نخریدن این بازیکن پشیمان نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

آرسنال از جمله باشگاه‌های لیگ برترانگلیس بود که بعد از بروز مشکلات میان مونت و باشگاه چلسی، برای خریدن این هافبک انگلیسی تلاش می‌کردند.

لیورپول نیز تلاش کرد که میسون مونت را به آنفیلد ببرد اما در نهایت این بازیکن 24 ساله به اولدترافورد رفت.

اما میکل آرتتا، به جای آن که روی این بازیکن متمرکز شود تصمیم گرفت همبازی سابق او، کای هاورتز را جذب کند. هاورتز به همراه با یورین تیمبر و دکلان رایس، دیگر بازیکنان جدید آرسنال، احتمالاً امشب مقابل منچستر یونایتد حضور خواهند داشت و آرتتا اعلام کرد که از بازیکنانی که تابستان امسال جذب کرده است، بسیار راضیست.

وقتی از تصمیم میسون مونت برای پیوستن به منچستریونایتد پرسیده شد، آرتتا گفت: "ما از بازیکنانی که با آن‌ها قرارداد امضا کرده‌ایم و از بازیکنانی که در ترکیب ما هستند، بسیار خوشحال هستیم."

پس از هزینه‌های بالای 200 میلیون پوند در این تابستان، آرسنال در حال حاضر تمرکز خود را بر روی فروش بازیکنانی مازاد معطوف کرده است. اما آرتتا امکان جذب بازیکنان بیشتر را انکار نکرد.

او گفت: "نمی‌دانم. بدون شک هنوز جابجایی‌ها خواهد بود. افرادی وارد و افرادی دیگر نیز خارج می‌شوند. هنوز خیلی زود است، بازار یک هفته گذشته کمی آرام‌تر شده است. اگر بتوانیم تیم را قوی‌تر کنیم، تلاش خود را انجام ‌می‌دهیم، اما باید واقعاً احتیاط کنیم."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۳۳۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان