//
کدخبر: ۴۱۲۶۷۳ //

صدرنشینی شگفت‌انگیز یک ایرانی در سوپرلیگ چین!

تیم شانگهای پورت با شش امتیاز اختلاف صدرنشین قاطع سوپرلیگ چین محسوب می‌شود.

صدرنشینی شگفت‌انگیز یک ایرانی در سوپرلیگ چین!
به گزارش فرتاک نیوز،

سوپرلیگ چین بعد از چند سال درگیری این کشور با ویروس کرونا، حالا با فرمت معمول برگزار می‌شود و حضور یک چهره ایرانی نیز توجهات را به خود جلب کرده است. جهانیار محبی، دستیار ایرانی خاویر پریرا که همراه با او در لالیگا نیز مربیگری کرده بود، حالا به چین بازگشته و کار خود را در سوپرلیگ دنبال می‌کند.

آنها هدایت تیم شانگهای پورت را برعهده دارند که پیش از این با پسوند SIPG در سطح اول فوتبال ایران شناخته می‌شد. این تیم در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته قاطعانه در صدر جدول رده‌بندی سوپرلیگ قرار بگیرد.

شانگهای بالاتر از تیم همشهری شنهوآ با 40 امتیاز صدرنشینی را در اختیار گرفته و با اختلاف شش امتیازی، شرایط مناسبی را در پایان هفته هفدهم سوپرلیگ در اختیار دارد و شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود.

این هفته شانگهای پورت در خانه شنژن موفق شد با نتیجه 4-1 حریف را شکست دهد که در این بازی، اسکار، ستاره برزیلی و سابق چلسی، یک گل به ثمر رساند و خود را بار دیگر به عنوان ستاره تیمش مطرح کرد.

حساسترین بازی فصل شانگهای پورت در هفته بیستم برگزار خواهد شد، جایی آنها دربی شهر شانگهای را با شنهوآ برگزار خواهند کرد که در صورت پیروزی در این بازی عملا گامی بلند برای قهرمانی برمی‌دارند تا یک ایرانی در مسیر فتح سوپرلیگ قرار بگیرد.

جالب است بدانید شانگهای این فصل در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور دارد و شاگردان جهانیار محبی، فرصت ورود به جمع 32 تیم برتر قاره آسیا را هم خواهند داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۲۶۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان