//
کدخبر: ۴۱۲۴۷۸ //

احمدزاده به دنبال یاغی‌شدن؛ بمب نقل‌وانتقالات در جاده تهران-اصفهان منفجر می‌شود؟

جواد نکونام درخواست جذب هافبک هجومی فصل گذشته سپاهان اصفهان را به مدیران باشگاه استقلال اعلام کرده است.

احمدزاده به دنبال یاغی‌شدن؛ بمب نقل‌وانتقالات در جاده تهران-اصفهان منفجر می‌شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال در نقل‌وانتقالات تابستانه نتوانسته نقاط ضعف فصل گذشته خود را برطرف کند و فعلاً تلاش آبی‌ها بر این بوده که بتوانند توان فنی خود را در اندازه فصل گذشته حفظ کنند. در مقابل جدایی بازیکنانی مانند رافائل سیلوا و محمد محبی، 3 بازیکن جدید به فهرست استقلال اضافه شده‌اند و مهرداد محمدی، آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی 3 خرید تابستانی استقلال محسوب می‌شوند. ضمن آنکه شرایط مهدی قایدی هم نامشخص است و قطعی‌شدن پایان کار قایدی در استقلال می‌تواند به ناکامی‌های استقلال در بازار تابستانه بیفزاید.

جواد نکونام که در برنامه اولیه خود به دنبال حفظ محمد محبی و مهدی قایدی و البته اضافه کردن مهرداد محمدی و امیرحسین حسین‌زاده به فهرست تیمش بود، حالا خواسته‌های خود را محقق نشده می‌بیند و همین مسئله باعث شده تا سرمربی استقلال به سراغ به‌روزرسانی فهرست خرید خود برود. در این میان، یکی از دغدغه‌های نکونام تقویت خط هافبک تیمش در فاز تهاجمی بوده و در روزهای گذشته گفته می‌شد که استقلالی‌ها به دنبال جذب یاسین سلمانی هستند تا از او در نقش هافبک پشت مهاجم استفاده کنند.

سلمانی اولویت خود را لژیونر شدن قرار داده و همین مسئله باعث شده تا فعلاً خبری از انتقال این هافبک جوان به استقلال نباشد. البته که مدیران باشگاه استقلال همه تلاش خود را برای جلب رضایت یاسین سلمانی به کار بسته‌اند و گفته می‌شود که در صورت عدم لژیونر شدن، یاسین سلمانی قراردادش را با آبی‌پوشان پایتخت امضا خواهد کرد. کاپیتان تیم امید ایران تنها گزینه موردنظر نکونام برای تقویت خط هافبک استقلال نیست و سرمربی آبی‌ها نام یک گزینه پرسروصدا را هم در فهرست خود جای داده که مذاکرات برای جذب فرشاد احمدزاده در حال انجام است.

احمدزاده در بهترین فرم ممکن

فرشاد احمدزاده در دوره حضور جواد نکونام در فولاد خوزستان، شاگرد او بود و توانست روزهای خوبی را در اهواز بگذارند و سابقه گلزنی به استقلال با پیراهن تیم فولاد را هم در کارنامه خود دارد. احمدزاده که یکی از اعضای تیم پرسپولیس در دوره هدایت برانکو ایوانکوویچ بود، در 2 فصل گذشته در تیم سپاهان اصفهان کارش را پیش برده که اولین فصل حضور او در جمع طلایی‌پوشان، چندان موفق نبود اما حضور ژوزه مورایس معادلات را به سود احمدزاده تغییر داد.

ستاره 30 ساله سپاهان فصل گذشته نقش پررنگی در نایب‌قهرمانی تیمش داشت و توانست 3 گل برای سپاهان در لیگ برتر بزند و 5 بار هم در قامت گل‌ساز در ترکیب طلایی‌پوشان در لیگ بیست‌ودوم درخشید. احمدزاده در جریان دیدار پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی با وجود آنکه طلایی‌پوشان بازنده مسابقه شدند، عملکرد خوبی داشت و توانست دروازه پرسپولیس را باز کند تا فصل را با 4 گل زده و 5 پاس گل به پایان ببرد و بهترین فصل فوتبالی خود را پشت سر بگذارد.

معاوضه‌ای جنجالی در راه است؟

استقلالی‌ها برای جلب رضایت جواد نکونام، مذاکرات خود را با فرشاد احمدزاده آغاز کرده‌اند. او در روزهای گذشته در اردوی تیم سپاهان در کشور ترکیه حاضر بود و به تازگی به ایران بازگشته است. با توجه به اینکه احمدزاده تحت قرارداد باشگاه سپاهان است، استقلالی‌ها به دنبال آن هستند تا بتوانند رضایت‌نامه این هافبک هجومی را دریافت کنند و برای فصل آینده، با این هافبک باتجربه قرارداد امضا کنند اما فعلاً سپاهانی‌ها در این زمینه چراغ سبز خود را نشان نداده‌اند.

سعید مهری با وجود آنکه در جلسه‌ای با علی خطیر شرکت کرد، اما هنوز برای حضور در تمرینات استقلال مجاب نشده و گفته می‌شود که به دنبال جدایی از استقلال است. همین مسئله باعث شده تا مدیران باشگاه آبی‌پوش طرح معاوضه سعید مهری و فرشاد احمدزاده را مطرح کنند و آبی‌ها به دنبال آن هستند تا بخشی از هزینه رضایت‌نامه احمدزاده را هم در کنار معاوضه با مهری به صورت نقدی پرداخت کنند اما هنوز این بسته پیشنهاد جدید آبی‌ها هم مورد موافقت مسئولان باشگاه سپاهان قرار نگرفته است.

علیرضا بیرانوند و امیر عابدزاده جزو چهره‌های پرسپولیسی بودند که نام‌شان در حوالی استقلال در بازار تابستانه کنونی مطرح شد اما انتقال آن‌ها به تیم استقلال نهایی نشد. حالا فرشاد احمدزاده جدیدترین بازیکنی است که باسابقه عضویت در تیم پرسپولیس در نزدیکی‌های تیم استقلال قرار گرفته و باید دید آیا یکی از جنجالی‌ترین انتقال‌های فوتبال ایران با حضور احمدزاده در استقلال نهایی خواهد شد یا با مخالفت مسئولان باشگاه سپاهان، این هافبک باتجربه در جمع شاگردان ژوزه مورایس کارش را پیش خواهد برد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۲۴۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان