//
کدخبر: ۴۱۰۳۴۹ //

اظهارات جنجالی نکونام | شایعه استعفای من دروغ است | با بیرانوند حرف زدم و ....

جواد نکونام می گوید که استقلال بابت مذاکره با علیرضا بیرانوند، فقط چند روز حساس را از دست داده است.

اظهارات جنجالی نکونام | شایعه استعفای من دروغ است | با بیرانوند حرف زدم و ....
به گزارش فرتاک نیوز،

تمرین امروز استقلال در شرایطی برگزار شد که آبی ها نه مدیرعاملی دارند و نه قائم مقامی و هم حجت کریمی از سمت خود کناره گیری کرده و هم علی امیری. همین مسئله باعث حضور هواداران از کمپ مرحوم حجازی شد که جواد نکونام با دعوت از تماشاگران و اصحاب رسانه، به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

نکونام در حاشیه تمرین گفت: از روز اول شروع کنیم که من به سر تمرین آمدم. آن همه مردم و این همه هوادار سر تمرین آمدند و من شرمنده آنها هستم که برای حمایت استقلال و تیم آمدند. دیدید که چه اتفاقاتی را روی سکوها رقم زدند که آن جمعیت و هوادارانی که آمده بودند، زیر سایه آن اتفاق بد از بین رفت و آن اتفاق متاسفانه باعث ناراحتی کل تیم شد.

او ادامه داد: من فردایش عذرخواهی کردم، ولی با عذرخواهی هیچ چیزی درست نمی ‌شود و آبی است که ریخته شده و نمی توان جمعش کرد. شرایط تیم را می دانید، ما سال گذشته ۲۰ بازیکن داشتیم و همین الان ۷ بازیکن را نداریم و ۱۳ بازیکن بیشتر نیستند که تمرین می‌کنیم. بازیکنان امید را آوردیم که با ما تمرین می‌کنند تا از بین آنها بازیکنان خوبی را برای آینده باشگاه استقلال تربیت کنیم. ما اصلاً شرایط خوبی نداریم. اتفاقاتی که در این چند روز افتاده را همه می ‌دانند.

سرمربی استقلال درباره جذب بیرانوند و اینکه او با این بازیکن صحبت کرده است، گفت:  روز اولی که صحبت شده بود، من هرگز در جریان این موضوع نبودم و اعتقاد داشتم که این انتقال صورت نمی‌ گیرد، چون نمی ‌گذارند. بعد از اینکه اتفاق افتاد و مذاکره شد، من خودم با بیرانوند صحبت کردم و قرار بر این شد که بیاید. من می ‌دانستم که ۳، ۴ روز یا یک هفته را از وقت را از دست می‌دهیم و همه زیر این نقل و انتقال قایم می ‌شوند و مشکلات ما بیرون می ‌زند.

نکونام اظهار داشت: ببینید در این چند روزی که درگیر این موضوع بودیم، چه اتفاقی افتاد. آیا ما یک بازیکن جذب کردیم یا اینکه توانستیم با کسی مذاکره کنیم و یا اینکه اتفاق مثبتی افتاد؟ من روز اولی که به این تیم آمدم، بازیکنان بابت پول‌های پارسالشان گلایه کردند که خیلی ها بالای ۶۰ تا ۷۰ درصد پولشان مانده است. این مشکلات از روز اول بوده است و تیم را اذیت می ‌کند. ما هرجا که صحبت کردیم، همه قبول کردند، ولی هیچ اتفاقی نیفتاده و مدیرعامل تیم هم گذاشت رفت. با استعفایی که آقای کریمی دادند، نمی ‌دانیم با چه کسی باید صحبت کنیم، شاید تا دیروز می ‌دانستیم.

نکونام در واکنش به این موضوع که بحث استعفای او از سرمربیگری استقلال مطرح شده بود، گفت: نه، این هم کار همان‌هایی است که دوست ندارند ما اینجا باشیم. در فوتبالی که تا امروز در آن هستم، هر زمانی که در استقلال بودم، بازی انجام دادم و موقعی هم که نبودم، هیچ حاشیه‌ ای نداشتم که خودم باشم استقلال موفق شود و هیچ موقع اینطوری نبوده است. در مدتی که قرار بود به اینجا بیایم هواداران اینقدر به من لطف داشتند که اگر یک نفر هم اینجا طرفدار من باشد، تا آن روز تمام جانم را برای هوادار می‌ گذارم تا دشمن ‌شاد نشویم و سعی می‌ کنیم کاری انجام دهیم که برای باشگاه و تیم خوب باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۰۳۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان