//
کدخبر: ۴۱۲۳۱۶ //

لوکاکو در یووه، کوادرادو در اینتر: ایتالیا قاطی کرد!

انتشار عکسی از روملو لوکاکو و خوان کوادرادو در یک درگیری در بازی اینتر و یوونتوس در نیمه نهایی کوپا ایتالیا با انتشار خبر پیوستن ستاره کلمبیایی به اینتر و انتقال لوکاکو به یوونتوس مورد توجه قرار گرفت.

لوکاکو در یووه، کوادرادو در اینتر: ایتالیا قاطی کرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

فقط سه ماه از زمانی که کوادرادو و لوکاکو در پایان دیدار رفت نیمه نهایی مسابقات کوپا ایتالیا بین یوونتوس و اینتر در ورزشگاه الیانز درگیر شدند، گذشته است.

لوکاکو توسط هواداران یوونتوس مورد توهین نژادی قرار گرفت و گلی که با ضربه پنالتی زده بود را با ژستی ویژه مقابل هواداران یوونتوس جشن گرفت. این عمل باعث واکنش بازیکنان یوونتوس شد. در نهایت، لوکاکو، کوادرادو و سمیر هاندانوویچ اخراج شدند.

بعداً کوادرادو به دلیل این اتفاق سه جلسه محرومیت در رقابت‌های کوپا ایتالیا دریافت کرد، بنابراین او در دو مسابقه اول فصل آینده در این رقابت‌ها محروم خواهد بود، زیرا در دیدار برگشت نیمه نهایی فصل گذشته یک جلسه محرومیت خود را پشت سر گذاشته بود.

عکس درگیری کوادرادو با لوکاکو اکنون در توییتر وایرال شده است، زیرا لوکاکو در مذاکره یوونتوس قرار دارد و پیشنهادات اینتر را رد کرده است. اینتر مذاکرات خود را با چلسی به پایان رسانده و لوکاکو را دوباره به خدمت نخواهند گرفت.

1899028
از این لحظه به بعد: لوکاکو به یوونتوس - هاندانوویچ بیکار- کوادرادو به اینتر ; کریستوفر نولان، تو خیلی جابجا می‌شوی.

1899029
کی می‌توانست تصور کند که چه اتفاقی خواهد افتاد؟ کوادرادو به اینتر، لوکاکو به یوونتوس.

1899030
بعد از درگیری کوادرادو در سال گذشته به عنوان بازیکن یووه در برابر لوکاکو به عنوان بازیکن اینتر، حالا کوادرادو به اینتر و لوکاکو در آستانه پیوستن به یووه است.
آنها باید این را به من توضیح دهند.

1899031
مفهوم چندجهانی چیزی است که درباره آن بسیار کم اطلاعات داریم.

1899032
چه انتقال‌های جذابی! کوادرادو به اینتر و لوکاکو به یوونتوس (شاید). برای طرفدارانی که زمان کافی برای رویاپردازی درباره یک بازیکن جدید برای تیم خود ندارند به شدت راضی کننده است، مدتهاست که بازارانتقالات به این جذابیت نرسیده است...
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۲۳۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان