//
کدخبر: ۳۵۶۲۴۷ //

لوکاکو در یک قدمی بازگشت به اینتر/ ژانگ چراغ سبز نشان داد

باشگاه اینتر در آستانه بازگرداندن مهاجم پیشین خود به جمع نراتزوری قرار دارد.

لوکاکو در یک قدمی بازگشت به اینتر/ ژانگ چراغ سبز نشان داد
به گزارش فرتاک نیوز،

ادامه مذاکرات دو باشگاه اینتر و چلسی بر سر انتقال روملو لوکاکو به جمع نراتزوری در حالی ادامه دارد که گزارش‌ها حاکی از آن است که توافق بین طرفین بسیار نزدیک است. بر اساس گزارش نشریه «گاتزتا دلو اسپورت»؛ شب گذشته (یکشنبه) جلسه‌ای بین نمایندگان دو باشگاه اینتر و چلسی جهت نهایی کردن انتقال قرضی لوکاکو به جمع نراتزوری برگزار شد و طرفین ظاهراً بر سر انتقال قرضی این مهاجم بلژیکی در ازای 10 میلیون یورو به توافق رسیده‌اند.

استیون ژانگ رئیس باشگاه اینتر هم برای عملی شدن این انتقال در ازای این رقم چراغ سبز نشان داده و انتظار می‌رود امشب (دوشنبه) بازگشت لوکاکو به اینتر اعلام شود. چلسی آماده پذیرش انتقال قرضی لوکاکو با این مبلغ است و این بدان معناست که عملی شدن این انتقال بسیار نزدیک است. این اولین حرکت بزرگ اینتر در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی خواهد بود و به آنها اجازه می‌دهد تا در ادامه روی جذب پائولو دیبالا تمرکز کنند.

مهاجم پیشین منچستریونایتد تابستان 2019 بود که به اینتر پیوست و در دو فصلی که در این تیم حضور داشت با به ثمر رساندن 64 گل در 95 بازی به نراتزوری کمک کرد تا پس از 11 سال فاتح سری A ایتالیا شود. این مهاجم بلژیکی اما پس از قهرمانی تاریخی اینتر و به دنبال جدایی آنتونیو کونته اقدام به ترک نراتزوری کرد و با قراردادی پنج ساله به چلسی بازگشت. لوکاکو در فصل اخیر در 44 بازی برای آبی‌پوشان لندنی به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن 15 گل، دو گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت.

در سوی دیگر چلسی اما پیش از جدایی لوکاکو می‌خواهد از جذب رحیم استرلینگ از منچسترسیتی اطمینان حاصل کند. بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس»؛ انتظار می‌رود انتقال این وینگر انگلیسی - که تنها یک فصل دیگر با من‌سیتی قرارداد دارد - به چلسی با رقمی در حدود 60 میلیون پوند نهایی شود. مدیران باشگاه چلسی نسبت به عملی شدن این انتقال اطمینان دارند.

استرلینگ تاکنون در 339 بازی برای منچسترسیتی به میدان رفته و آمار 131 گل‌زده و 95 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۲۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان