//
کدخبر: ۴۱۲۰۲۲ //

شماره ۴ پرسپولیس به چه کسی می رسد؟

در فصل جدید لیگ برتر شاهد تغییر شماره چند بازیکن پرسپولیس خواهیم بود.

شماره ۴ پرسپولیس به چه کسی می رسد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

نفراتی مثل شیخ دیاباته، لئاندرو پریرا، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، احمد گوهری  و عیسی آل‌کثیر بازیکنانی بودند که از پرسپولیس جدا شدند و محمدحسین کنعانی‌زادگان، شهاب زاهدی و مسعود ریگی هم نفرات تازه‌وارد پرسپولیس هستند. دانیال اسماعیلی‌فر که فصل قبل شماره ۵ را می‌پوشید، در این فصل قصد دارد شماره ۱۱ را بر تن کند و از همین رو با تماس با کامیابی‌نیا از این بازیکن پرافتخار رخصت گرفت تا شماره کمال به دانیال برسد.

کنعانی‌زادگان هم که قبل از رفتن از پرسپولیس شماره ۶ را به تن می‌کرد، دوباره می‌خواهد این شماره را بپوشد و علی نعمتی که در دو فصل اخیر ۶ می‌پوشید، مشکلی با دادن شماره‌اش به کنعانی‌زادگان ندارد. نعمتی خودش می‌خواهد پیراهن اسطوره باشگاه پرسپولیس و مربی فعلی این تیم یعنی سیدجلال حسینی را بر تن کند. سیدجلال سال‌ها با شماره ۴ پرسپولیس بازی کرد و جام‌های مختلفی را با این شماره پیراهن به دست آورد.

نعمتی علاقه زیادی دارد تا شماره ۴ را بر تن کند و خود سیدجلال هم مشکلی با این موضوع ندارد. فصل گذشته یورگن لوکادیا با این‌که یک مهاجم بود، این شماره را بر تن کرد ولی بعد از چند هفته از پرسپولیس جدا شد و دیگر این شماره را بازیکن دیگری نپوشید.

همچنین سینا اسدبیگی هافبک دفاعی قرمزها هم بعد از جدایی سیامک نعمتی از پرسپولیس قصد دارد از شماره ۸۸ استفاده کند؛ شماره‌ای که سال‌ها بر تن سیامک نعمتی بود. شهاب زاهدی مهاجم جدید قرمزها هم برای فصل جدید قرار است شماره ۲۰ را بر تن کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۲۰۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان