//
کدخبر: ۴۱۱۳۰۹ //

انتخاب اول نکونام و استقلال در جناح چپ (عکس)

نماینده استقلال در جام جهانی قطر انتخاب اول نکونام برای بازی در سمت چپ خط دفاعی آبی هاست.

انتخاب اول نکونام و استقلال در جناح چپ (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال استقلال در حالی تمرینات آماده سازی خود برای حضور در لیگ بیست و سوم را پس از یک روز استراحت از فردا استارت خواهد زد که به نظر می رسد تکلیف جناح چپ آبی های تهران تا حدود زیادی مشخص شده است.

ابوالفضل جلالی، مدافع چپ پای آبی ها، که یکی از بازیکنان استقلال در جام جهانی 2022 قطر به شمار می رفت، پس از پشت سر گذاشتن یک فصل پرافت‌و‌خیز با فرصت کم برای بازی، در نهایت با حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال در جمع آبی های پایتخت ماندنی شد.

مدافعی که روز گذشته هم در ترکیب تیم بزرگسالان استقلال برابر امید این باشگاه قرار گرفت و به نظر می رسد انتخاب اصلی جواد نکونام برای قرار گرفتن در پست کلیدی مدافع چپ باشد.

ابوالفضل جلالی

جلالی که پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت ها و نیمکت نشینی ها در انتهای فصل گذشته بار دیگر نظر مثبت ساپینتو را جلب کرده بود، حالا امیدوار است زیر نظر کادر فنی جدید بار دیگر فرصت قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیمش را پیدا کند.

مدافعی که قابلیت بازی در پست های فول‌بک، وینگ‌بک و مدافع چپ را دارد و می‌تواند بخش زیادی از دغدغه‌های نکونام در این پست را برطرف کند، نیم‌نگاهی هم به حضور دوباره در تیم ملی دارد و امیدوار است یک بار دیگر فرصت حضور در لیست تیم ملی برای یک تورنمنت بزرگ را پیدا کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۱۳۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان