//
کدخبر: ۳۷۰۷۹۳ //

اعمال سلیقه کی‌روش در ترکیب استقلالِ ساپینتو

ابوالفضل جلالی، مدافع ملی‌پوش استقلال بعد از چند بازی نیمکت‌نشینی امروز از ابتدا مقابل ذوب‌آهن بازی می‌کند.

اعمال سلیقه کی‌روش در ترکیب استقلالِ ساپینتو
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال استقلال از ساعاتی دیگر در یکی از مهم‌ترین بازی‌های نیم‌فصل اول، میهمان ذوب است. دیدار حساسی که به واسطه شکست‌ناپذیری ذوب مقابل حریفان قدرتمندش تا اینجای لیگ از اهمیت بالایی برای آبی‌ها جهت رسیدن به پرسپولیس در صدر جدول برخوردار است.

شاید همین دشواری باعث شده تا بعد از چند بازی نیمکت‌نشینی ابوالفضل جلالی پس از اردوی تیم ملی، حالا ساپینتو یک بار دیگر مدافع چپ ملی‌پوش خودش را در ترکیب اصلی استقلال قرار دهد.

جلالی که با نمایش فراتر از انتظارش مقابل اروگوئه جایگاهش در تفکرات کادر فنی تیم ملی را تثبیت کرد، حالا این فرصت را دارد تا با درخشش مقابل ذوب‌آهن بیش از پیش نظر کارلوس کی‌روش را به خودش جلب کند.

هرچند هنوز ترکیب استقلال برای دیدار مقابل ذوب‌آهن اعلام نشده اما با پوستری که باشگاه استقلال با آن در حساب رسمی‌اش در شبکه‌های اجتماعی به استقبال این مسابقه رفته مسجل شده که جلالی در این مسابقه جایگزین سلمانی در ترکیب خواهد بود.

با توجه به عرف رایج فضای رسانه‌ای تیم‌های فوتبال در استفاده از بازیکنان ترکیب اصلی در پوستر رسمی قبل از مسابقه، می‌توان با قطعیت از حضور جلالی به عنوان یکی از یازده مرد منتخب ساپینتو برای شروع بازی صحبت کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۰۷۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان