//
کدخبر: ۴۱۰۵۳۲ //

ابتکار جدید در آلمان: بوکسور جنجالی در زمین فوتبال

باشگاه مونیخ 1860 برای بالا رفتن انگیزه بازیکنانش از یک روش ابتکاری عجیب استفاده می‌کند: حضور یک بوکسور سابق در تمرینات و رفتارهای عجیب او برای انگیزه دادن به بازیکنان.

ابتکار جدید در آلمان: بوکسور جنجالی در زمین فوتبال
به گزارش فرتاک نیوز،

 جووانی جما، بوکسور سابق ایتالیایی، این روزها به پای ثابت تمرینات تیم فوتبال آلمانی مونیخ 1860 تبدیل شده است.

جووانی جمای 54ساله با حضور در زمین چمن و رفتارهای پرحرارت و عجیب و غریبش به سوژه خبرنگاران تبدیل شده است. اما شرایط تمرین مونیخ 1860 نشان می‌دهد فوتبالیست‌های این تیم اتفاقا از حضور این بوکسور پیشکسوت در تمرین‌شان استقبال می‌کنند. به نظر می‌رسد ابتکار باشگاه آلمانی نتیجه داده است.

بوکسور جنجالی در زمین فوتبال

از جمله رفتارهای جالب این بوکسور سابق می‌توان به فریادهای بلند او بر سر بازیکنان و استفاده از شعارهایی مثل "ما شیرهای مونیخ هستیم، سلطان جنگل، هیچکس جرات ندارد به ما نزدیک بشود" اشاره کرد. در بخش دیگری از تمرینات جووانی جما در حالی دیده می‌شود که با بازیکنان به صورت تک به تک حالتی شبیه به مبارزه بوکس در رینگ می‌گیرد و البته خبری از ضربه واقعی نیست و بازیکنان با او حرکات بوکس را به صورت نمایشی انجام می‌دهند.

حضور این بوکسور قدیمی ایتالیایی برخی از هواداران را خوشحال کرده اما گروهی دیگر از هواداران مونیخ 1860 از روشهای خاص او برای انگیزه دادن به بازیکنان راضی نیستند.

بوکسور جنجالی در زمین فوتبال

سرمربی مونیخ 1860 اما به دفاع از او پرداخته و گفت:" جووانی یک هفته‌ است که به ما ملحق شده و به نظرم همه عاشقش شده‌اند. او بلد است کارش را انجام بدهد و این کار را دوست دارد. ما او را برای آموزش تئوری فوتبال نیاورده‌ایم. او اینجا است که بچه‌ها را برای جنگیدن در زمین آماده کند".

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۰۵۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان