//
کدخبر: ۳۱۵۲۶ //

شوک بزرگ برای فوتبال مونیخ و آلمان

عدم ارائه لایسنس در آخرین مهلت سبب شد تا آن ها نتوانند حتی در بوندس لیگا 3 بازی کنند.

شوک بزرگ برای فوتبال مونیخ و آلمان
به گزارش فرتاک نیوز،

 باشگاه مونیخ 1860 فصل آینده باید در سطح چهارم یا پنجم فوتبال آلمان بازی کند.

فرصت باشگاه مونیخ 1860 برای ارائه مدارک جهت حضور در بوندس لیگا 3 به پایان رسید. مونیخی ها که پیش تر با شکست مقابل یان رگنسبورگ در دیدار پلی آف برای حضور در بوندس لیگا 2، به بوندس لیگا 3 سقوط کرده بودند، حال فرصت بازی در این لیگ را نیز از دست داده اند. عدم پرداخت 10 میلیون یورو توسط این باشگاه باعث می شود تا آن ها فصل آینده در لیگ محلات فوتبال آلمان بازی کنند.

حسن عبدالله، سرمایه دار اردنی باشگاه حاضر به پرداخت این هزینه نشد. او گفت:این واقعیت که مجبور شدم چنین تصمیمی بگیرم ناراحتم می کند. اما من تا آخرین لحظه در پی خواسته مشروع و برحقم بودم. منتها گوش شنوایی نبود. من کماکان باشگاه را در دسته چهارم یا پنچم حمایت خواهم کرد.

اشاره عبدالله به قانون 50+1 در فوتبال آلمان است. طبق این قانون هیچ سرمایه گذاری نمی تواند اکثریت سهام باشگاه را در اختیار داشته باشد. تنها باشگاه های هانوفر، بایرلورکوزن، وولفسبورگ و هوفنهایم از این قانون مستثنی هستند و حسن عبدالله نیز خواهان به دست آوردن اکثریت سهام باشگاه مونیخ 1860 بود.

هواداران مونیخ 1860 دل خوشی از سرمایه دار اردنی ندارند. آن ها پس از این تصمیم تجمع کرده و شعار "Shit on the Sheikh" سر دادند. در بازی تیمشان مقابل بوخوم پارچه نوشته ای با مضمون "حسن، بزن به چاک" به ورزشگاه آورده بودند.

 

 

منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان