//
کدخبر: ۴۱۰۲۶۶ //

کرمانشاه میزبان لیگ کاراته وان ایران شد

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه از موافقت فدراسیون برای برگزاری مرحله اول لیگ کاراته وان ایران به میزبانی کرمانشاه خبرداد.


کرمانشاه میزبان لیگ کاراته وان ایران شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید نصراللهی در گفت و گویی، با  اشاره به میزبانی کرمانشاه در برگزاری مرحله اول کاراته وان ایران، اظهارکرد: این مسابقات از حدود سه سال پیش راه اندازی شده و هرسال در سه مرحله برگزار می شود که امسال میزبانی مرحله اول آن به کرمانشاه واگذار شده است.

وی این رقابت ها را دارای رنکینگ دانست و افزود: سومین دوره رقابت های کاراته وان ایران در پنج رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسال و در هر دو بخش کاتا و کومیته دختران و پسران طی روزهای ۱۰ تا ۱۶ مرداد در شهر کرمانشاه برگزار می شود.

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه با بیان اینکه ثبت نام برای حضور در این مسابقات طی سه مرحله انجام می شود، تصریح کرد: در مرحله اول ثبت نام ها که از ششم تا ۱۵ تیر است، تاکنون ۱۵۰۰ نفر ثبت نام کرده اند که حدود ۸۰ نفر از آنها از کرمانشاه هستند.

وی افزود: مرحله دوم ثبت نام طی روزهای ۱۶ تا ۲۵ تیر و مرحله نهایی هم طی روزهای ۲۶ تیر تا پنجم مرداد انجام خواهد گرفت.

نصراللهی پبیش بینی کرد، جمعا بیش از سه هزار ورزشکار در این مرحله از رقابت های کاراته وان کشور شرکت کنند.

کرمانشاه سال گذشته میزبان مرحله سوم رقابت های کاراته وان ایران با شرکت ۲۵۰۰ ورزشکار بود.

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه در ادامه بااشاره به پایان لیگ جهانی کاراته وان جوانان کرواسی ۲۰۲۳  اظهارکرد: دراین دوره از رقابت ها دو نفر از کاراته کاهای کرمانشاه حضور داشتند که هر دو صاحب مدال شدند.

وی ادامه داد: امیررضا برزویی در رده سنی زیر ۲۱ سال و در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم این رقابت ها صاحب مدال نقره شد و محمد جواد صفری نیز در رده سنی جوانان و در وزن منفی ۶۸ کیلوگرم مدال برنز کسب کرد.

نصراللهی در ادامه به در پیش بودن مسابقات آسیایی کاراته اشاره کرد و گفت: در این رقابت ها مهدی خدابخشی و آتوساگلشاد نژاد به عنوان ورزشکار و پگاه زنگنه به عنوان مربی از کرمانشاه در ترکیب تیم ملی قرار دارند.

وی در پایان با اشاره به آغاز فصل تابستان و شروع  کلاس های کاراته، اظهارکرد: در سطح استان بیش از ۶۰ تا ۷۰ باشگاه خصوصی و ۱۵ باشگاه دولتی کاراته داریم که کار ثبت نام از کودکان علاقمند به این رشته را انجام می دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۰۲۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان