//
کدخبر: ۴۰۹۸۸۴ //

مقصد جدید گزینه استقلال مشخص شد ؛ دلیل دست رد به سینه نکونام

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال سوئد اظهار امیدواری کرد سامان قدوس بازیکن ایرانی راهی تیم مالمو شود.

مقصد جدید گزینه استقلال مشخص شد ؛ دلیل دست رد به سینه نکونام
به گزارش فرتاک نیوز،

قدوس که متولد شده شهر مالمو سوئد است و در تیم‌های این کشور از جمله اوسترشوندس سابقه بازی دارد، یکی از نفراتی است که گفته می‌شود احتمالاً راهی باشگاه مالمو خواهد شد.

«پونتوس یانسون» بازیکن سابق تیم ملی سوئد و همبازی قدوس در تیم برنتفورد در نقل و انتقالات این فصل راهی مالمو شد و حالا امیدوار است بازیکن ایرانی هم او را در مالمو همراهی کند.

 

یانسون درباره اینکه آیا می‌داند مقصد بعدی قدوس چه تیمی است؟ گفت: نمی دانم. چند روزی است که با او در تماس نبوده‌ام و نمی دانم کجاست.

 

وی افزود: در برنتفورد، سامان در رختکن کنار من می‌نشست و همانجا متوجه شدم که در او علاقه‌هایی برای بازی در مالمو وجود دارد. من هم مثل بقیه در مالمو امیدوار به حضور سامان هستم.

 

این بازیکن سابق تیم ملی سوئد درباره اینکه قدوس در لیگ برتر انگلیس فرصت زیادی برای بازی نداشت و اغلب نیمکت نشین بود، گفت: فکر نمی‌کنم مردم بدانند که او واقعاً چقدر خوب است. بله، می‌گویند خیلی وقت است که بازی نکرده اما در لیگ برتر هافبک محکمی بود و در تمرینات خیلی خوب به نظر می‌رسد. سامان شاید فقط بدشانس بود که بازی نمی‌کرد.

 

یانسون در پایان گفت: احتمالاً سامان اگر به خانه می‌آمد یکی از بهترین‌های لیگ سوئد بود. من فکر می‌کنم او از زمانی که لیگ سوئد را ترک کرد و به عنوان یک فرد بالغ و حتی بهتر شده است. به علاوه او اهل شهر مالمو است و اگر به خانه بیاید خیلی خوب است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۹۸۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان