//
کدخبر: ۴۰۹۳۱۵ //

انصراف چهره محبوب از حضور در کادر فنی استقلال

مهدی هاشمی نسب اعلام کرد از حضور در کادر فنی تیم فوتبال استقلال انصراف داده است.

انصراف چهره محبوب از حضور در کادر فنی استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

با انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال، هواداران این تیم منتظر بودند از مهدی هاشمی نسب که یکی از دستیاران همیشگی نکونام بوده به عنوان عضو جدید کادر فنی استقلال رونمایی شود اما این اتفاق رخ نداد تا اما و اگرهایی بابت آن مطرح شود.

با این حال برخی شایعات حاکی آن بود که در اولین روز تمرین استقلال، هاشمی نسب حضور خواهد داشت اما او در روز پنجشنبه غایب بود تا ابهامات درباره همکاری‌اش همچنان وجود داشته باشد. با وجود خبرهای متفاوتی که در این باره مطرح شده، پیگیری‌ها نشان می‌دهد مهدی هاشمی‌نسب خودش از حضور در کادر فنی استقلال انصراف داده است و به نظر می‌رسد بر خلاف علاقه هواداران استقلال، عدم حضور مهدی هاشمی نسب روی نیمکت این تیم قطعی خواهد بود.

 او در واکنش به غیبتش در تمرین روز پنجشنبه آبی‌ها گفته است: «قسمت نبود در این فصل در کنار استقلال باشم. از هواداران استقلال هم که همیشه به بنده لطف داشتند، تشکر می‌کنم.»

هاشمی نسب که محبوبیتش نزد آبی‌ها از دوران بازیگری و آن انتقال جنجالی مربوط شروع شده، در بین نسل‌های جدید هواداران این تیم هم جایگاه مخصوص خود را دارد. تشویق او در اولین روز تمرین استقلال حسابی مورد توجه قرار گرفت و با واکنش مهدی هاشمی نسب همراه شد: «طرفداران من را در تمرین مورد لطف خود قرار دادند. برای تیم استقلال هم در این فضا آرزوی موفقیت دارم.»

مطمئنا نشستن مهدی هاشمی نسب روی نیمکت تیم فوتبال استقلال می توانست جذابیت‌ها و احتمالا حواشی فوتبال زیادی در پی داشته باشد اما وی به دلایلی که هنوز عنوان کرده، قصد بازگشت به تیم محبوب خود در قامت کادر فنی را ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۹۳۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان