//
کدخبر: ۴۰۸۰۹۸ //

تصمیم نهایی گل‌محمدی درباره جذب شجاع خلیل زاده | کاپیتان تیم ملی هم در لیست پرسپولیس قرار گرفت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد به خدمت گرفتن شجاع خلیل‌زاده را ندارد. تصمیمی که با واکاوی گذشته، کاملا درست به‌نظر می‌رسد.

تصمیم نهایی گل‌محمدی درباره جذب شجاع خلیل زاده | کاپیتان تیم ملی هم در لیست پرسپولیس قرار گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

در روزهایی که گمانه‌زنی‌هایی در مورد لیست یحیی گل‌محمدی برای تقویت پرسپولیس می‌شود، سرمربی سرخپوشان جذب یک مدافع، یک هافبک بازیساز و یک مهاجم را در دستور کار قرار داده است.

این در حالی است که مسوولان باشگاه در گام نخست نتوانستند طبق خواسته سرمربی تیم پیش روند و رضا شکاری از چنگ سرخپوشان پرید و به سپاهان پیوست. در ادامه حالا سرخپوشان در تلاش هستند تا حضور یاسین سلمانی کاپیتان تیم امید و هافبک سپاهان را نهایی کنند.

در روزهای گذشته نام شجاع خلیل‌زاده از سوی برخی رسانه‌ها برای حضور در جمع سرخپوشان مطرح می‌شد. این بازیکن سه فصل پیش در شرایطی پرسپولیس را به مقصد الریان قطر ترک کرد که جدایی او و نحوه فسخ قراردادش ناراحتی‌هایی را به وجود آورد. او دقیقا قبل از فینال آسیا و در حالیکه پرسپولیس نیاز مبرمی به حضور داشت، تیم را ترک کرد و به قطر رفت و بوسه‌اش بر لوگوی الریان، موجی از ناراحتی را در بین هواداران پرسپولیس ایجاد کرد.

اکنون سرمربی سرخپوشان که روی حفظ شان و اعتبار نام پرسپولیس تاکید زیادی دارد، قصد ندارد تا او را دوباره شاگرد خود کند.

به همین خاطر بعید است خلیل‌زاده تا زمانی که گل‌محمدی در این تیم حضور دارد، پرسپولیسی شود مگر اینکه اتفاق تازه‌ای رخ دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۸۰۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان