//
کدخبر: ۴۰۷۷۸۳ //

نکونام دلگرمی من امیرحسین صادقی است

کاپیتان اسبق استقلال معتقد است جواد نکونام، بهترین انتخاب برای سرمربیگری این تیم بوده و خصوصیات او به موفقیت آبی‌پوشان کمک خواهد کرد.

نکونام دلگرمی من امیرحسین صادقی است
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه استقلال پس از کسب رتبه سوم لیگ برتر و نایب قهرمانی در‌ جام حذفی به همکاری خود با ریکاردو ساپینتو پایان داد و پس از بررسی گزینه‌های خود برای هدایت این تیم در فصل آینده، سرانجام روز گذشته جواد نکونام را به عنوان سرمربی انتخاب کرد.

امیرحسین صادقی که جواد نکونام را شایسته‌ترین گزینه برای هدایت استقلال می‌داند، امروز در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: یکی از بهترین‌ گزینه‌هایی که می‌توانست برای استقلال انتخاب شود، آقای جواد نکونام بود؛ ایشان هم شجره فوتبالی قوی‌ای دارند و هم استقلالی هستند و یکی از بازیکنان بزرگ و سابقه‌دار تیم ملی محسوب می‌شوند. ایشان سابقه حضور در استقلال را دارند و کاملا با شرایط استقلال آشنا هستند و از طرفی کارنامه قابل قبولی هم در‌ دوره مربیگری‌‌شان داشته‌اند که می‌تواند کمک زیادی به استقلال بکند.

 

کاپیتان اسبق آبی‌پوشان درباره علاقه برخی از هواداران استقلال به حضور سرمربی خارجی در این تیم گفت: باید شرایط اقتصادی باشگاه و ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها را در نظر بگیریم و همچنین به لحاظ فنی هم باید در‌ نظر داشته باشیم زمانی که قصد دارید سرمربی خارجی استخدام کنید، باید صفر تا صد تیم با نظر خود سرمربی و با شناخت کافی صورت بگیرد. الان شرایط سختی برای جذب سرمربی خارجی وجود داشت و باشگاه استقلال بهترین تصمیم را گرفت و مربی‌ای را انتخاب کرد که کاملا با حال و هوای فوتبال ایران آشنا است و در همین شرایط رشد کرده و به بهترین‌ باشگاه‌های اروپایی رسیده است.

 

وی افزود: باید بپذیریم که آقای نکونام بهترین گزینه برای استقلال بوده است. هر چند که برخی از هواداران هم دوست دارند یک مربی مثل استراماچونی به استقلال اضافه شود اما مربی خارجی هم ابزار خودش را می‌خواهد و دوست دارد بدون محدودیت کار خودش را انجام بدهد که فکر نمی‌کنم این امر در باشگاه‌های ایرانی ممکن باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۷۷۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان