//
کدخبر: ۴۰۷۵۴۰ //

جزییاتی از قرارداد استقلال با جواد نکونام : از زمان قرارداد تا مبلغ !

با اعلام باشگاه استقلال قرارداد این باشگاه با جواد نکونام فردا به صورت رسمی امضاء می شود.

جزییاتی از قرارداد استقلال با جواد نکونام : از زمان قرارداد تا مبلغ !
به گزارش فرتاک نیوز،

 امروز با اعلام حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال مشکل جواد نکونام برای حضور در راس کادر فنی تیم آبی حل شد. باشگاه استقلال نزدیک به یک هفته قبل قصد داشت، با رای اعضای کمیته فنی باشگاه این مربی را به خدمت بگیرد اما برای عقد قرارداد با جواد نکونام با مشکل غیر قابل پیش بینی مواجه شد. در نهایت با مساعدت مدیران رده بالا این مربی توانست مجوز حضور در راس کادر فنی تیم استقلال را به دست بیاورد.

 بر اساس خبرهای رسیده از ساختمان سعادت آباد فردا قرارداد باشگاه استقلال با جواد نکونام رسمی می شود. مبلغی که باشگاه استقلال برای عقد قرارداد با جواد نکونام با این مربی به توافق رسیده به مراتب پایین تر ازز قرارداد جدید ریکاردو ساپینتو است. سرمربی پرتغالی قرار بود با ۷۵۰ هزار یورو رهبری آبی ها را برای دومین فصل متوالی بر عهده بگیرد، اما تصمیم او ترک استقلال و حضور در تیم آپوئل قبرس بود.

 سوال اینجاست باشگاه استقلال تصمیم به قرارداد یک ساله با جواد نکونام دارد یا دو ساله؟ سرمربی فصل گذشته فولاد خوزستان در مذاکره با سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال درخواست قرارداد دو سال را داشته است. فردا مشخص می‌شود که آیا این درخواست جواد نکونام مورد موافقت باشگاه استقلال قرار گرفته است یا خیر.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۷۵۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان