//
کدخبر: ۴۰۷۳۹۰ //

ترکیب احتمالی ایران مقابل ازبکستان

امیر قلعه‌نویی تیم اصلی خود را به مصاف ازبکستان می‌برد.

ترکیب احتمالی ایران مقابل ازبکستان
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم ایران در حالی از ساعتی بعد بازی فینال تورنمنت کافا را با ازبکستان برگزار خواهد کرد که امیر قلعه‌نویی امیدوار است با برتری تیمش در این بازی، اولین جام آسیای مرکزی در رده بزرگسالان را به تهران بیاورد.

نکته مهم ترکیب امروز تیم‌ملی بازگشت سردار آزمون از مصدومیت و بهبودی کامل اوست که باعث شده تا در دسترس کادرفنی قرار بگیرد. همچنین علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ایران، به دلیل مصدومیت بازی را از دست داده تا تنها غایب تیم قلعه‌نویی باشد.

در این بازی علیرضا بیرانوند در درون دروازه قرار خواهد گرفت و سنگربان تیم ملی ایران است. او که در بازی قبلی برابر قرقیزستان یک گل دریافت کرد، در جدال با ستاره‌های ازبکستان کار دشواری خواهد داشت و شاید این مهمترین آزمون گلر شماره یک ایران باشد.

1888092

در خط دفاعی احسان حاج‌صفی و رامین رضاییان مدافعان کناری تیم‌ملی هستند و احسان بازوبند کاپیتانی را در اختیار خواهد داشت. حسین کنعانی مدافع مرکزی خواهد بود و در کنار او به احتمال فراوان مجید حسینی به کار گرفته می‌شود تا پورعلی‌گنجی نیمکت‌نشین باشد.

خط هافبک ایران با بازگشت سعید عزت‌اللهی همراه خواهد شد. سعید که سابقه بازی در تاشکند با پیراهن تیم‌ملی را دارد، امیدوار هم امیدوار است ستاره خط هافبک تیم ملی لقب بگیرد. زوج او از بین امید نورافکن و روزبه چشمی انتخاب خواهد شد.

با مصدومیت جهانبخش، محمد محبی گزینه نخست تیم ایران است و احتمالا مهدی ترابی نیز در سمت دیگر بازی خواهد کرد.

1887972

این در حالی است که زوج سردار آزمون و مهدی طارمی، خط حمله تیم ملی را تشکیل می‎دهند تا قلعه‌نویی با تیم اول خود به مصاف ازبکستان برود.

ترکیب احتمالی ایران مقابل ازبکستان:

علیرضا بیرانوند
مجید حسینی
رامین رضاییان
احسان حاج صفی
حسین کنعانی
امید نورافکن
سعید عزت‌اللهی
مهدی ترابی
محمد محبی
سردار آزمون
مهدی طارمی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۷۳۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان