//
کدخبر: ۴۰۶۴۵۸ //

نظر لوپز درباره استقلال| لوپز: در عربستان استقلال را شناختم

گزینه اسپانیایی هدایت تیم فوتبال استقلال گفت: با شناختی که از استقلال داشتم به تهران سفر کردم و در نشست با سرپرست باشگاه درباره آینده و شرایط همکاری صحبت کردم.

نظر لوپز درباره استقلال| لوپز: در عربستان استقلال را شناختم
به گزارش فرتاک نیوز،

خوان رامون لوپز  گزینه هدایت تیم فوتبال استقلال بعد از نشستی که با حجت کریمی سرپرست مدیرعامل این باشگاه داشت، گفت: خیلی خوشحالم که امروز با مدیرعامل باشگاه استقلال دیدار و گفت‌وگو داشتم. در این دیدار در مورد برنامه‌ریزی‌های آینده و امکان همکاری صحبت کردیم و مسایلی مطرح شد.

وی ادامه داد: با هدف اینکه بتوانیم یک برنامه خوب برای استقلال داشته باشیم مذاکراتی انجام شد. می‌دانم باشگاه استقلال یک باشگاه بزرگ است و به شرایط وافقم.

لوپز تصریح کرد: باید شناخت کافی داشته باشیم تا به اهدافی که داریم برسیم. در مورد شرایط کاری اول به دنبال آنالیز وضعیت تیم هستم و همه شرایط را بررسی خواهم کرد. شرایط بازیکنان را باید بدانم و اطلاعات خوبی نسبت به اهداف باشگاه داشته باشم. اگر احساس کنم شرایط به گونه‌ای پیش خواهد رفت که می‌توانیم به اهداف خود برسیم، می‌توان برای ادامه همکاری خوش‌بین بود.

وی ادامه داد: می‌دانم که استقلال به دنبال قهرمانی و جام است و برای این هدف باید تیمی با عطش زیاد داشته باشید. اگر باشگاه به دنبال جام باشد اما سطح بازیکنان در آن حد نباشد، نمی‌توانیم موفق شویم. مهم‌ترین مساله برای من نظم باشگاه است و همه چیز باید براساس یک نظم خاص پیش برود.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال عربستان گفت: ۵ فیلم از بازی‌های استقلال را برای آنالیز خواهم دید تا بتوانم به درک خوبی برسم. اگر این باور حاصل شود که می‌توانم به تیم کمک کنم مذاکرات جدی‌تر خواهد شد. هدف من کمک به باشگاه است تا آنها به نتیجه برسند. زمانی که سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان بودم بازی‌های استقلال را در لیگ قهرمانان و بازی آنها برابر الریان را دیدم و امروز باید شناخت بیشتری نسبت به تیم پیدا کنم.

وی به ترکیب کادر فنی احتمالی خود در استقلال اشاره کرد و گفت: در کادر من یک دستیار و یک مربی بدنساز ایرانی خواهند بود و از حضور آنها بهره می‌برم.

به‌دنبال قطع همکاری استقلال با ریکاردو ساپینتنو، سرمربی پرتغالی فصل گذشته این تیم، مسئولان استقلال مذکرات خود را برای یافتن جانشین ساپینتو آغاز کرده‌اند و در همین راستا، این مربی اسپانیایی جهت بازدید از امکانات و ظرفیت‌های باشگاه استقلال و مذاکره حضوری، امروز وارد تهران شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۶۴۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان