//
کدخبر: ۴۰۶۴۱۶ //

قلعه‌نویی مزد مهری را داد + عکس

هافبک استقلال پس از یک فصل موفق نخستین بازی ملی خود را انجام داد.

قلعه‌نویی مزد مهری را داد + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر قلعه‌نویی در ادامه استفاده از بازیکنانی که برای نخستین بار تجربه ملی به دست می‌آورند، دیروز هم این کار را مقابل افغانستان انجام داد و در دقیقه ۵۶ دو تغییر همزمان با خروج مهدی طارمی و سردار آزمون داشت که جانشین یکی از آنها، سعید مهری هافبک میانی استقلال بود.

سعید مهری که در فصل اخیر یکی از مهره‌های مورد علاقه ریکاردو ساپینتو بود و ۲۷ بازی در لیگ برتر برای آبی‌ها انجام داد و یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل ثبت کرد، مزد نمایش درخشان خود در لیگ ۲۲ را با دعوت به اردوی تیم ملی ایران و انجام نخستین بازی ملی مقابل افغانستان به دست آورد.

1887258

هافبک ۲۷ ساله استقلال که در فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس پاس گل لحظه آخری تیمش را داد و پس از آن نامش را در جمع ملی‌پوشان دید، دیروز با نظر امیر قلعه‌نویی تجربه پوشیدن پیراهن تیم ملی را مقابل افغانستان به دست آورد که در حضور حدود ۳۰ دقیقه‌ای خود نمایش کم اشتباه و مطمئنی در خط میانی داشت.

سعید مهری دیروز جلوتر از بازیکنانی مثل محمد کریمی، علیرضا علیزاده و ... نظر قلعه‌نویی را جلب کرد و به‌عنوان نخستین تعویضی تیم ملی ایران جای مهدی طارمی را گرفت تا نظم بیشتری به خط میانی بدهد و نتیجه ۶ گله مقابل افغانستان را حفظ کند که همین اتفاق هم افتاد.

1887260

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۶۴۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان