//
کدخبر: ۴۰۵۵۵۵ //

دوگانه عجیب ژنرال در تیم ملی؛ هافبک ناموفق‌تر استقلال پسندیده شد!

سورپرایز ویژه فهرست تیم ملی برای حضور در مسابقات کافا، دعوت «امیر قلعه‌نویی» از «سعید مهری» بود.

دوگانه عجیب ژنرال در تیم ملی؛ هافبک ناموفق‌تر استقلال پسندیده شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر قلعه‌نویی و دستیارانش روز گذشته جمع‌بندی نهایی برای اعلام فهرست تیم ملی برای حضور در مسابقات کافا 2023 را انجام دادند و فهرستی 25 نفره روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت. تیم ملی فوتبال ایران فردا (شنبه) دور جدید تمرینات خود را آغاز می‌کند و بلافاصله روز یکشنبه قرار است شاگردان قلعه‌نویی عازم بیشکک شوند تا در مرحله گروهی مسابقات کافا، دو بازی خود را مقابل تیم‌های قرقیزستان و افغانستان انجام بدهند.

ملی‌پوشان در صورت موفقیت در مرحله گروهی باید خود را برای حضور در مسابقه فینال که به میزبانی تاشکند برگزار خواهد شد، آماده کنند. به نظر می‌رسد که از میان تیم‌های ملی ازبکستان که میزبان مسابقه فینال رقابت‌های کافا است و عمان که با هدایت برانکو ایوانکوویچ به عنوان تیم میهمان در این رقابت‌ها حضور دارد، یک تیم مسافر مرحله فینال خواهد شد و روی کاغذ شاگردان قلعه‌نویی بیشترین شانس را برای قهرمانی دارند.

دعوت از 4 استقلالی در غیاب «حسینی»

قلعه‌نویی در شرایطی فهرست 25 نفره را چینش کرده که سعی داشته حداقل ریسک ممکن را انجام بدهد. البته که در این میان، توجه بیشتر به بازیکنان شاغل در لیگ برتر در نوع خود جالب‌توجه است اما با این‌حال به نظر می‌رسد که امیر قلعه‌نویی می‌خواهد بازیکنان تیمش را در شرایط مسابقه بسنجد تا بیش از پیش برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده شوند.

سرمربی تیم ملی در فهرست 25 نفره خود از استقلال 4 بازیکن دعوت کرد که نکته جالب‌توجه، حذف نام حسین حسینی از فهرست تیم ملی است. حسینی به واسطه عملکرد ضعیف در هفته‌های گذشته نتوانست جایی در فهرست بازیکنان موردنظر امیر قلعه‌نویی داشته باشد اما روزبه چشمی در کنار سعید مهری، محمد محبی و مهدی قایدی توانستند نظر مساعد قلعه‌نویی را به خود جلب کنند. البته با توجه به پایان قرارداد قرضی محبی و قایدی، این دو بازیکن دیگر جزو بازیکنان شاغل در تیم استقلال محسوب نمی‌شوند و آینده کاری‌شان نامعلوم است.

ترجیح عجیب «مهری» به «رضاوند»!

سعید مهری بدون‌شک با حضور خود در فهرست تیم ملی، غافلگیری بزرگی را رقم زد و حتی هواداران استقلال هم از این انتخاب سرمربی تیم ملی شوکه شدند. مهری با وجود حضور ثابت در ترکیب آبی‌ها و انجام 32 مسابقه در فصل اخیر، اما روزهای پرنوسانی را در ترکیب استقلال گذراند و توانست 2 گل بزند و 3 گل بسازد اما عملکرد فنی او برای کادرفنی تیم ملی چشمگیر بوده و همین مسئله باعث شده تا مهری در آستانه کسب انجام اولین بازی ملی خود قرار گیرد.

امیر قلعه‌نویی در شرایطی از سعید مهری برای حضور در اردوی ملی دعوت کرده که در تیم استقلال، آرش رضاوند در شرایطی بهتر از مهری قرار داشت. رضاوند فصل را در حالی به پایان برد که توانست 4 گل بزند و 6 گل برای تیمش بسازد اما با وجود عملکرد موفق‌تر، آرش رضاوند رقابت را برای حضور در تیم ملی به سعید مهری باخت تا این هافبک 27 ساله خود را برای حضور در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی آماده کند و این احتمال وجود دارد که او زودتر از رضاوند به اولین بازی ملی خود هم برسد و بتواند رکوردی جالب‌توجه را در پایان یک فصل پرنوسان به نام خود ثبت کند!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۵۵۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان