//
کدخبر: ۴۰۵۹۷۱ //

طارمی لیگ عربستان را دوست ندارد!

مهدی طارمی یکی از بازیکنان تیم ملی بود که روز دوشنبه در حاشیه تمرین این تیم با خبرنگاران پیرامون شرایط تیم ملی و کافا صحبت کرد.

طارمی لیگ عربستان را دوست ندارد!
به گزارش فرتاک نیوز،

به زعم مهدی طارمی تورنمنت کافا از نظر فنی به تیم ملی کمک نمی‌کند اما می‌تواند تورنمنت خوبی برای شناخت کادر فنی از بازیکنان و هم چنین بازیکنان از کادر فنی باشد. مهمترین بخش یا بخش جالب مصاحبه مهدی طارمی پاسخ وی به سوالی پیرامون حضور در لیگ برتر عربستان بود. جایی که از او پرسیده شد؛ آیا قرار است راهی تیم النصر که رونالدو را در اختیار دارد شود که گفت: حالا در مورد تیم ملی صحبت کنید.

به نظر مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در این برهه از زمان علاقه‌ای به حضور در تیم النصر یا دیگر تیم‌های عربستانی ندارد. او که یک فصل دیگر با پورتو قرارداد دارد، به درخواست این باشگاه برای تمدید قرارداد پاسخ منفی داد و به نظر قصد دارد، فصل آینده هم در پورتو بازی کند و بعد به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم جدید شود. این موضوع جدا از سودآوری بیشتر برای مهدی طارمی موجب انتخاب آزاد از سوی او می‌شود، اما اکنون  مجبور است تیم‌هایی را انتخاب کند که بند فسخ قرارداد او را فعال کنند که ۲۰ میلیون یورو است.

مهدی طارمی پیش تر و در پایان بازی با براگا که با قهرمانی تیم پورتو در جام حذفی همراه بود، در پاسخ به این سوال که راهی کدام تیم می‌شود؟ گفت: جدایی از پورتو! من یک فصل دیگر با پورتو قرارداد دارم. مهدی طارمی هم چنین در رونمایی از کیت جدید پورتو هم شرکت کرده بود و این‌ها همه نشانه‌هایی است که عنوان کنیم مهاجم تیم ملی فوتبال ایران علاقه ای برای عضویت در تیم النصر یا دیگر تیم‌های عربستانی ندارد و فصل آینده هم در پورتو بازی خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۵۹۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان