//
کدخبر: ۴۰۴۸۹۱ //

ستاره پرسپولیس به لیگ سعودی‌ها می‌رود؟

طی روزهای گذشته شایعاتی در مورد انتقال علیرضا بیرانوند سنگربان و ستاره تیم پرسپولیس به لیگ عربستان شنیده شد.

 ستاره پرسپولیس به لیگ سعودی‌ها می‌رود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

بدون شک علیرضا بیرانوند نقش پررنگی در دبل قهرمانی پرسپولیس در این فصل داشت. گلری که بعد از دو فصل بازی در اروپا به ایران بازگشت تا دوباره پیراهن پرسپولیس را برتن کند. با این حال بعد از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی خبرهایی مبنی بر جدایی بیرانوند از پرسپولیس و رفتنش به لیگ عربستان شنیده شد که حسابی هواداران این تیم را نگران کرد. آن‌ها اصلا دوست ندارند ستاره تیمشان را از دست بدهند چون می‌دانند حضور بیرانوند در ترکیب پرسپولیس چقدر مهم است. اما داستان پیشنهادات عربستانی برای علیرضا چیست و چقدر جدی است؟ این گزارش را تا انتها بخوانید.

قرارداد ۳ ساله با بند فسخ ۲۵۰ هزار دلاری

بیرانوند بعد از بازگشت مجدد به ایران قراردادی ۳ ساله با پرسپولیس امضا کرد که هنوز دو فصل از این قرارداد باقی مانده است. پس به خودی خود علیرضا نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود. با این حال بند فسخ ۲۵۰ هزار دلاری برای جدایی او وجود دارد و با پرداخت این پول بیرانوند می‌تواند از پرسپولیس جدا شود.

پای یک ایجنت عراقی در میان است

ماجرای پیشنهاد از عربستان برای بیرانوند از اینجا کلید خورد. چندی قبل یک ایجنت عراقی که ارتباطات خوبی با تیم‌های حاشیه خلیج فارس دارد، موفق شد با بیرانوند ارتباط برقرار کند. این ایجنت مدعی شد که می‌تواند با توجه به خوب شدن روابط ایران و عربستان، برای بیرانوند از این کشور آفر بیاورد.

۲ پیشنهاد از تیم‌های عربستانی

آنطور که شنیدیم با توجه به شناخته شدن بیرانوند در سطح آسیا، چند تیم عربستانی از جذب گلر شماره یک تیم ملی به شدت استقبال کردند و حتی حاضر هستند پول خوبی هم به علیرضا بدهند.

مانع بزرگ

بزرگترین مانع در این بین به قوانین فعلی کشور عربستان برمی‌گردد. این کشور هنوز مجوز حضور بازیکنان ایرانی را در عربستان صادر نکرده و در حال حاضر قانون قدیمی پابرجاست. این احتمال وجود دارد که طی چند هفته آینده این قانون عوض و مجوز حضور بازیکنان ایرانی در عربستان صادر شود. در این صورت بیرانوند مشکلی برای بازی در عربستان نخواهد داشت.

علاقه به پرسپولیس

بیرانوند محبوب‌ترین بازیکن حال حاضر پرسپولیس به حساب می‌آید و هواداران این تیم عاشقانه علیرضا را دوست دارند. علیرضا هم علاقه زیادی به پرسپولیس و هوادارانش دارد. همین موضوع و درخواست پرسپولیسی‌ها برای ماندن بیرانوند در تیمشان ممکن است بیرانوند را از نظر احساسی تحت تاثیر قرار دهد و علیرضا در پرسپولیس بماند. پرسپولیسی‌ها از وقتی خبر پیشنهادات عربستانی برای بیرانوند را شنیدند، دچار استرس شدند و در فضای مجازی از ستاره تیم‌شان خواستند تا باز هم در پرسپولیس بماند.

بیرانوند در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می‌کند

قبل از بازگشت دوباره به پرسپولیس ،بیرانوند دو پیشنهاد بسیار خوب را از تیم‌های لیگ برتری رد کرد. یکی از تیم‌ها حتی حاضر بود برای ۳ فصل ۱۰۰ میلیارد به بیرانوند بدهد. مبلغی که برای ۲ سال پیش بسیار بالا بود و علیرضا را به گران‌ترین بازیکن لیگ برتر تبدیل می‌کرد. با این حال بیرانوند به تیم‌های خواهانش اعلام کرد در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می‌کند.

بازی مقابل ستاره‌ها

لیگ عربستان با سرمایه گذاری وحشتناکی که انجام داده می‌خواهد حساب خودش را از سایر لیگ‌های آسیایی جدا کند. بعد از آمدن رونالدو به این کشور، حالا کریم بنزما فوق ستاره فرانسوی رئال مادرید هم راهی عربستان شده تا برای الاتحاد بازی کند. در کنار این دو بازیکن، چند ستاره دیگر دنیای فوتبال هم به زودی راهی فوتبال این کشور خواهند شد تا جمع ستاره‌ها در عربستان جمع شود. قطعا بازی مقابل بهترین‌های دنیا و کلی ستاره هر بازیکنی را وسوسه می‌کند و بیرانوند هم حق دارد به پیشنهاداتش از این کشور فکر کند. به خصوص اینکه در صورت وقوع این انتقال، به لحاظ مالی هم خیلی به نفع علیرضا خواهد شد و او می‌تواند به اندازه چند فصل بازی برای پرسپولیس ،فقط در یک فصل درآمد داشته باشد. در کنار این دو موضوع که بسیار هم مهم هستند،پرداخت به موقع پول و امکانات فوق العاده زیاد تیم‌های عربستانی می‌تواند هر بازیکنی را وسوسه کند.

رفاقت با یحیی

علیرضا ارتباط بسیار خوبی با یحیی گل‌محمدی دارد و قطعا برای ادامه هکاری با پرسپولیس، منتظر مشخص شدن وضعیت یحیی خواهد ماند. در صورت ماندن گل‌محمدی در پرسپولیس ،او می‌تواند با توجه به ارتباط بسیار خوبش با بیرانوند، علیرضا را در تیمش نگه دارد. با این حال بیرانوند فعلا دست نگه داشته و منتظر مشخص شدن وضعیت مدیریتی پرسپولیس و همچنین وشخص شدن شرایط گل‌محمدی برای ادامه کار در این تیم است. با همه این شرایطی که وجود دارد، شانس ماندن بیرانوند در پرسپولیس بیشتر از جدایی او است. مگر اینکه طی روزها و هفته‌های آینده اتفاقات جدید و البته عجیبی رخ دهد و پیشنهادات جذابی برای او از تیم‌های خارجی برسد. همچنین با توجه به اینکه بیرانوند با پرسپولیس قرارداد دارد،پیشنهادات باید ابتدا به دست باشگاه برسد و مدیران پرسپولیس در جریان اتفاقات قرار بگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۴۸۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان