//
کدخبر: ۴۰۵۸۴۲ //

برناردو سیلوا درخواست جدایی‌اش را به سیتی اعلام کرد

ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچسترسیتی پس از محقق شدن رؤیایش با این تیم، ساز جدایی کوک کرده و می‌خواهد تجربه‌ای جدید کسب کند.

 برناردو سیلوا درخواست جدایی‌اش را به سیتی اعلام کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

شبکه تله‌فوت فرانسه مدعی شد که برناردو سیلوا ، هافبک پرتغالی تیم فوتبال منچسترسیتی به اطلاع باشگاه رسانده است که می‌خواهد از این تیم جدا شود.

سیلوا تا سال 2025 با سیتی قرارداد دارد اما با محقق شدن تمامی اهدافش در این تیم پس از فتح لیگ قهرمانان اروپا، حالا او می‌خواهد در تیمی جدید تجربه کسب کند. بارسلونا مقصد مورد نظر او بود اما باشگاه کاتالان‌ به دلیل محدودیت‌های مالی شانس زیادی برای جذب او ندارد.

به گزارش تله‌فوت؛ بازیساز پرتغالی تصمیم خود را در مورد جدایی از سیتی گرفته و این تصمیم را با آگاهی از مشکلات مالی تیم کاتالان اتخاذ کرده است. قانون بازی جوانمردانه مالی دست بارسلونا را برای ارائه پیشنهادی که نظر سیتی را جلب کند، بسته است و دقیقاً به خاطر همین مسئله هم نتوانست لیونل مسی را به نوکمپ برگرداند.

با توجه به این موضوع، محتمل‌ترین مقصد سیلوای 28 ساله، پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود که آماده است برای خرید او 65 میلیون یورو بپردازد. در واقع طبق ادعای تله‌فوت، پیوستن سیلوا به PSG قطعی است و چند هفته دیگر اعلام رسمی خواهد شد.

سیلوا پس از قهرمانی سیتی در لیگ قهرمانان اروپا به خبرنگارانی که از او درباره آینده‌اش سؤال پرسیدند، از تأیید ماندنش در سیتی خودداری کرد و گفت: راستش نمی‌‌دانم. در هفته‌‌ها و ماه‌های آینده باید دید چه اتفاقی می‌افتد. فعلاً فقط می‌خواهم از این قهرمانی لذت ببرم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۵۸۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان