//
کدخبر: ۴۰۴۹۹۳ //

علیرضا بیرانوندپشیمانی از لژیونر شدن؟ پشیمانم ، پشیمان!

دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس به دنبال آن است تا در صورت دریافت پیشنهاد، از جمع سرخ‌پوشان پایتخت جدا شود.

علیرضا بیرانوندپشیمانی از لژیونر شدن؟ پشیمانم ، پشیمان!
به گزارش فرتاک نیوز،

نقل‌وانتقالات تابستانی هنوز آغاز نشده و قرار است به صورت رسمی پنجره تابستانه از روز شنبه بیستم خردادماه آغاز به کار کند. در این میان، شایعات گسترده‌ای درباره آینده برخی بازیکنان و مربیان مطرح شده و برخی ستاره‌های ملی‌پوش و نام‌آشنا در انتظار تعیین سرنوشت خود هستند. باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هنوز فعالیت خود در بازار تابستانه را آغاز نکرده و با وجود طرح برخی شایعات، همچنان ورودی و خروجی رسمی برای سرخابی‌ها در بازار تابستانه به‌ثبت نرسیده است.

علیرضا بیرانوند یکی از بازیکنانی است که احتمال جدایی‌اش از پرسپولیس مطرح است. البته که گفته می‌شود که بیرانوند در فوتبال ایران قصد تغییر تیم ندارد و فقط می‌خواهد با پیراهن پرسپولیس به میدان برود اما در صورت دریافت پیشنهاد برای لژیونر شدن، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در سودای آن است تا بتواند دوباره لژیونر شود و خارج از فوتبال ایران کارش را دنبال کند.

پشیمانی از لژیونر شدن!

بیرانوند در گفت‌وگوی اختصاصی که با عادل فردوسی‌پور داشت، نسبت به دوره حضورش در فوتبال بلژیک و سپس لیگ برتر پرتغال موضع گرفت و نسبت به جدایی‌اش از پرسپولیس و لژیونر شدن ابراز پشیمانی کرد! علیرضا بیرانوند با گلایه از رئیس ایرانی فدراسیون فوتبال بلژیک، او را مقصر در حضور ناموفقش در فوتبال بلژیک دانست و از حواشی جنجالی پرده برداشت.

دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در ۲ سالی که دور از فوتبال ایران بود، عضو تیم‌های آنتورپ بلژیک و بواویشتا پرتغال شد. او در دوره حضورش در تیم بلژیکی، تنها ۱۲ بازی برای تیمش انجام داد و در بواویشتا هم تنها در ۹ مسابقه در درون دروازه تیمش ایستاد که اوج درخشش علیرضا بیرانوند در زمان حضورش در آنتورپ و در لیگ اروپا مقابل تاتنهام بود. ستاره پرسپولیس بعد از ۲ سال ناکام و ناموفق در فوتبال اروپا، تصمیم به بازگشت به لیگ برتر گرفت و توانست با رکوردشکنی در پرسپولیس، قهرمانی همزمان در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام را تجربه کند.

 

«بیرانوند» می‌خواهد دوباره برود

علیرضا بیرانوند در پاسخ به سوال عادل فردوسی‌پور درباره اینکه بازهم به لژیونر شدن فکر می‌کند یا خیر، این‌طور پاسخ داد که هنوز پیشنهاد رسمی برای او نیامده اما برخی ایجنت‌ها مدعی شده‌اند که می‌توانند دروازه‌بان پرسپولیس را به لیگ برتر عربستان بروند.

بیرانوند که با قراردادی ۳ ساله در نقل‌وانتقالات تابستانی سال گذشته به پرسپولیس پیوست، هنوز ۲ فصل دیگر با سرخ‌پوشان پایتخت قرارداد دارد اما بند فسخ ۲۵۰ هزار دلاری باعث شده تا دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس کار سختی برای جدایی از جمع سرخ‌ها نداشته باشد. البته که فعلاً طبق ادعای علیرضا بیرانوند، او پیشنهاد رسمی برای فصل آینده دریافت نکرده اما این احتمال وجود دارد که در صورت دریافت پیشنهاد در بازار تابستانه، او با فعال‌سازی بند فسخ خود از تیم پرسپولیس جدا شده و دوباره لژیونر شود؛ اتفاقی که می‌تواند پرسپولیسی‌ها را با چالشی بزرگ در خط دروازه مواجه کند!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۴۹۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان