//
کدخبر: ۳۴۷۷۴۹ //

تفاوت پرسپولیس و استقلال در این فصل فاش شد

خیلی از کارشناسان عقیده دارند، استقلال خریدهای بهتری نسبت به پرسپولیس کرده و همین موضوع به ضرر پرسپولیس تمام شده است .

تفاوت پرسپولیس و استقلال در این فصل فاش شد
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس به عنوان قهرمان ۵ فصل اخیر لیگ برتر، در این فصل عملکرد خوبی نداشت و نتوانست درخشش سال های قبل خود را تکرار کند. حذف مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی و همچنین اختلاف ۶ امتیازی با استقلال در لیگ باعث شده تا هواداران این تیم امید زیادی به کسب جام در این فصل نداشته باشند.

 از آن طرف استقلال با وجود حذف از جام حذفی، در لیگ نمایش و عملکرد خوبی داشته و شانس اول قهرمانی در این فصل به حساب می آید. یکی از دلایل تفاوت عملکرد استقلال و پرسپولیس در این فصل را می‌توان به خریدهای  دو تیم در این فصل مرتبط دانست. در تابستان هم پرسپولیس و هم استقلال چند مهره کلیدی خود را از دست دادند ولی بازیکنان جدید استقلال تا اینجا عملکرد به مراتب بهتری نسبت به خریدهای جدید پرسپولیس داشتند.

کوین یامگا بهترین گلزن آبی‌ها در این فصل  بوده و هم به عنوان بازیکن هجومی هم به عنوان وینگ بک نمایش خوبی از این بازیکن دیدیم. رودی ژستد هم نوع بازی‌اش منتقدانی دارد ولی با حمایت‌های مجیدی، تبدیل به یک بازیکن مهم در تیمش شده است. آمار گلزنی او، قابل دفاع نیست ولی مجیدی اعتقاد دارد که این مهاجم خواسته‌های او در زمین را به بهترین شکل ممکن پیاده می‌کند. ضمن اینکه گل دقایق پایانی ژستد در دربی بسیار حیاتی بود و شاید همان گل موجب قهرمانی استقلال در این فصل شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۷۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان