//
کدخبر: ۴۰۳۸۸۷ //

مربی طارمی، گزینه جدید هدایت قهرمان ایتالیا

سران باشگاه ناپولی برای جذب سرمربی پورتو دست به کار شده‌اند.

مربی طارمی، گزینه جدید هدایت قهرمان ایتالیا
به گزارش فرتاک نیوز،

جستجوی آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی برای هدایت قهرمانی سری آ ایتالیا در فصل آینده همچنان ادامه دارد و حالا نام سرمربی تیم پورتو برای جانشینی لوچانو اسپالتی مطرح شده است.

اسپالتی که ناپلی‌ها را در این فصل و پس از ۳۳ سال به مقام قهرمانی سری آ ایتالیا رساند، قصد کناره‌گیری از هدایت این تیم و یک سال استراحت دارد.

رئیس باشگاه ناپولی گفته است: وقتی کسی پیش شما می‌آید و می‌گوید تمام کاری را که می‌توانسته، انجام داده، مأموریت بزرگی را در زندگی‌اش به سرانجام رسانده و به یک سال استراحت نیاز دارد، شما چه کار می‌کنید؟ با او مخالفت می‌کنید؟ او در پایان فصل یک مرد آزاد است.

رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند گزینه اول ناپولی برای جانشینی اسپالتی، لوئیز انریکه، سرمربی پیشین تیم‌‌های رم، بارسلونا و تیم ملی اسپانیا بود اما او ترجیح داده به جای سری آ در لیگ برتر انگلیس به دنیای مربیگری بازگردد.

روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» نوشته سرجیو کونسیسائو، سرمربی تیم پورتو به گزینه اول هدایت ناپولی در فصل آینده تبدیل شده و دی‌لورنتیس باب مذاکره با این مربی پرتغالی را آغاز کرده است.

رئیس باشگاه ناپولی ۲ سال پیش و پس از برکناری جنارو گتوزو ار هدایت تیم جنوب ایتالیا، قصد داشت کونسیسائو را جذب کند اما این انتقال انجام نشد.

با این حال دی‌لورنتیس، تهیه کننده سابق سینمای ایتالیا باید برای جذب کونسیسائو دست به جیب شود، چراکه او تا پایان فصل آینده با پورتو قرارداد دارد و اگر می‌خواهد سرمربی‌گری ناپولی را به بازیکن سابق لاتزیو و اینتر بسپارد، باید ۱۰ میلیون یورو به باشگاه پرتغالی بپردازد.

کونسیسائو که از سال ۲۰۱۷ سرمربیگری پورتو و هدایت مهدی طارمی ستاره ایرانی این تیم را برعهده دارد، همراه با اژدهای فوتبال پرتغال سه بار قهرمان لیگ و ۲ بار قهرمان جام حذفی این کشور شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۳۸۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان