//
کدخبر: ۳۹۸۶۴۵ //

درخواست ویژه مهدی طارمی از هواداران پورتو

صحبت های مهدی طارمی پس از پیروزی برابر بوآویشتا در لیگ پریمیرا پرتغال سوژه ابولا، نشریه معروف پرتغالی شد.

درخواست ویژه مهدی طارمی از هواداران پورتو
به گزارش فرتاک نیوز،

این یک فینال دیگر برای اف سی پورتو بود، در شرایطی که جایی برای از دست دادن امتیازات نبود، مهدی طارمی یکی از اسلحه‌هایی بود که علیه بوآویستا به کار گرفته شد و بازی در ورزشگاه دراگائو را با رضایت مندی ناشی از انجام ماموریت ترک کرد. این بازیکن ایرانی در بهترین فرصت گلزنی تیمش بی رحم بود و با گل کردن پنالتی، زمینه ساز برتری تیمش شد.

مهاجم اژدها در گفتگویی که با کانال پورتو داشت، زمانی که با سوالی در مورد نقش اول بودن خودش در نمایش پیروزی برابر بوآویشتا مواجه شد، فروتنانه گفت بسیار خوشحالم که بازی را بردیم. در واقع طارمی از صحبت به عنوان اول شخص پرهیز کرد و از منظر جمعی به موضوع پرداخت.

1870097

او گفت: "ما خیلی خوب بودیم، همانطور که می خواستیم بازی را کنترل کردیم و 60 دقیقه آنچه را که نیاز داشتیم انجام دادیم. پس از آن با تنها ده بازیکن، بازی سخت‌تر شد، اما ما کار بزرگی انجام دادیم."

این بازیکن ایرانی در مورد عملکرد شاگردان سرخیو کونسیسائو مقابل بوآویشتا در این پیروزی که باعث شد قهرمان فصل قبل تنها چهار امتیاز از بنفیکای صدرنشین عقب بماند، گفت: "ما 100 درصد روی این هدف متمرکز هستیم. ما هم شانس خاص خود را داریم. اگر بازی‌هایمان را ببریم می‌توانیم به قهرمانی برسیم، اما باید ببینیم سایر تیم‌ها چه می‌کنند."

طارمی ضمن تمجید از هواداران، با تشریح درخواستی که تا پایان فصل کنونی از آنها دارد، گفت: "ما از شما می خواهیم که تا پایان فصل از ما حمایت کنید."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۸۶۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان